Kanga Exchange

Kanga Exchange

Strona

25 komentarzy do wpisu „Kanga Exchange”

  1. Początek weryfikacji KYC przebiegał pomyślnie,ale potem poproszono mnie o zrobienie selfie z dowodem osobistym póżniej z innym dokumentem, a więc zrobiłem selfie z paszportem i okazało się że system nie znajduje wspólnych cech z fotografią na dokumentach i moim aktualnym zdjęciem, nadmieniam że z moim paszportem i dowodem osobistym byłem kilka razy za granicą i przechodziłem różne kontrole i nie było żadnych problemów

    Odpowiedz
    • Panie Kazimierzu, przepraszam za zaistniałą sytuację. Bardzo proszę o kontakt pod numerem telefonu +48 58 573 36 33 gdzie bezpośrednio wyjaśnimy sytuację i poradzimy co dalej zrobić. Jeśli woli Pan kontakt mailowy to proszę o kontakt poprzez email: support@kanga.exchange.

  2. scam nie wiarygodny kantor/ bez przyczyn blokują środki wymagają weryfikacji do zwrotu środków / nie wypłacają / jak platformy inwestycyjne wplata działa w jedna Stronę

    Odpowiedz
    • Przykro Nam z powodu tej sytuacji. Wymagamy dodatkowej weryfikacji tylko w przypadkach jeżeli nasz system wykryje podejrzaną aktywność. Każdą sprawę możemy wyjaśnić bezpośrednio pod numerem telefonu +48 58 573 36 33, lub poprzez email: support@kanga.exchange. Zapraszamy do kontaktu, pomożemy rozwiązać każdy problem.

  3. Dzień dobry.
    Mam pytanie odnośnie mojej wypłaty z waszej strony. Dla czego mam wysyłać swoje dokumenty? Max co mogę wysłać to wyciąg z konta bankowego.

    Pozdrawiam

    Support Kanga
    czw., 15 lip, 16:51 (23 godziny temu)
    do mnie

    Dzień dobry,

    Dziękujemy za kontakt z biurem obsługi Kanga Exchange.
    Pani wypłata nie zostanie zatwierdzona jeśli nie wykona Pani weryfikacji KYC, która jest obowiązkowa i wymagana prawnie, a my jesteśmy zobowiązani do jej przestrzegania.
    Dokumenty przekazane podczas weryfikacji KYC należy załączyć na swoim koncie na kanga.exchange w zakładce WERYFIKACJA.
    Dokumenty te są ścisle przechowywane i zabezpieczone przez oddzielny system, dlatego też nie ma możliwości dosłania ich np. drogą email.
    Wszelkie dane na dokumentach przekazanych do weryfikacji muszą być czytelne jednak jest możliwość nałożenia znaku wodnego na nie, jeśli użytkownik ma jakiekolwiek obiekcje i obawy co do ich wykorzystania.
    W razie dalszych pytań jesteśmy do Pani dyspozycji.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    czw., 15 lip, 17:03 (23 godziny temu)
    do Support

    Ja nie zdecydowanie nie będę wysyłać zdjęcia. Proszę o odblokowanie transakcji albo zwrot środków na moje konto bankowe. Dziękuję.

    Support Kanga
    czw., 15 lip, 17:15 (23 godziny temu)
    do mnie

    Witamy ponownie,

    Wypłata zlecona nie może być anulowana, ponieważ jest już przetwarzana.
    Pani środki będą w blokadzie do momentu przejścia z wynikiem pozytywnym weryfikacji KYC.
    Nie ma również możliwości, abyśmy to my przelali Pani środki na rachunek bankowy- takie operacje na koncie może dokonywać jedynie właściciel konta, nawet my jako administratorzy nie mamy takich możliwości.
    Wypłata na konto bankowe po zamianie BTC na oPLN wymaga również przejścia weryfikacji KYC.
    W razie dalszych pytań jesteśmy do Pani dyspozycji.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    czw., 15 lip, 17:31 (23 godziny temu)
    do Support

    A dla czego ta transakcja została zablokowana? Z czym to jest związane?

    Support Kanga
    czw., 15 lip, 17:48 (22 godziny temu)
    do mnie

    Witamy ponownie,

    Transakcja została zablokowana przez system a konto zostało wytypowane do weryfikacji.
    Dzieję się to najczęściej przy pierwszej lub drugiej wypłacie poza giełdę.
    Polityka taka ma na celu przeciwdziałaniu praniu pieniędzmi a przede wszystkim ochronie środków użytkowników.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    czw., 15 lip, 18:51 (21 godzin temu)
    do Support

    Ja nie będę dokonywać weryfikacji. Czy jest możliwość ręcznie odblokować transakcje?

    Support Kanga
    czw., 15 lip, 19:19 (21 godzin temu)
    do mnie

    Witamy ponownie,

    Nie ma mozliwości odblokowania ręcznego, ponieważ jest to automatyczna blokada systemowa, która ściąga się w momencie przejścia z wynikiem pozytywnym weryfikacji.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    10:36 (6 godzin temu)
    do Support

    Jestem zmuszona odmówić przejścia jakiejkolwiek weryfikacji.
    Dokumenty których wymagacie nie prześle, ponieważ mam wątpliwości na temat rzetelności państwa działań.
    Zgodnie z informacją umieszczoną na waszej stronie weryfikacja przelewów do 4 000 PLN nie jest potrzebna, ze względu na to wybrałam dla siebie waszą stronę z pośród wielu. Rozumiem, iż wprowadzacie klientów w błąd i po dokonaniu przelewu blokujecie środki.
    Wymagam zwrotu wpłaconych prze zemnie środków w wysokości 1100 PLN lub realizację zlecenia. W przeciwnym wypadku będę zmuszona zgłosić reklamację i wykorzystać prawa przysługujące konsumentom.

    Z poważaniem, Malwina Śliwińska

    Support Kanga
    12:38 (4 godziny temu)
    do mnie

    Witamy ponownie,

    Zakładając konto na kanga.exchange użytkownik tym samym akceptuje regulamin, w którym informacje o weryfikacji KYC są również zawarte.
    Prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem a w szczególności z §3, w którym zawarta jest informacja, że “…Operator może w każdym czasie ograniczyć lub zablokować możliwość wpłat lub/i wypłat z Konta w ramach dostępnych portfeli w przypadku niezweryfikowania danych konta Użytkownika oraz w szczególności w przypadku podejrzenia Operatora, że zweryfikowane dane są fałszywe lub w przypadku naruszenia przepisów prawa czy też regulaminu.”
    Pełna treść regulaminu znajduję się na stronie https://support.kanga.exchange/pl/regulamin-serwisu/
    Informujemy zatem, że wypłata nie zostanie odblokowana do momentu przejścia z wynikiem pozytywnym weryfikacji KYC a środki będą w blokadzie.
    Reklamacja w Pani przypadku nie ma więc podstaw do jej rozpatrzenia bo wszystkie działania jakie prowadzimy są zgodne z naszym regulaminem, a prawem konsumenta zakładając konto na kanga.exchange jest jego przestrzeganie.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    13:06 (3 godziny temu)
    do Support

    Szanowni Państwo, zaznaczyliście na stronie, iż KYC jest potrzebny przy płatności kwot powyżej 4000 PL, a więc, jest to informacja, która sprzecza się z Państwa regulaminem, co wprowadza celowo konsumentów w błąd. Jeżeli Państwo życzą sobie postępowania w tej sprawie, to bardzo proszę. Dla mnie kwota wpłacona nie jest kwotą istotną, ale tu chodzi, przede wszystkim o zasady. Postępowanie, zawiesi Państwa działalność co najmniej na czas kontroli Państwa spółki. Reasumując, dla zwrotu wpłaconych przeze mnie środków KYC nie jest potrzebny. Jeżeli Państwo nie mogą zrealizować usługi, proszę zwrócić pieniądze na to samo konto z którego je przyjęliście. I proszę nie wmawiać, że jest potrzebny KYC. W podobny sposób do czargeback, realnie jest zwrócić środki przelewowe. Nie chcą przecież Państwo cywilnego postępowania, gdzie uczestnikiem wystąpi PKO BP. I wątpię, że macie Państwo prawników na tyle dobrych jak ja, o ile w ogóle ich macie.

    Support Kanga
    15:29 (1 godzinę temu)
    do mnie

    Witamy,

    Kwota 4000 zł, o której Pani wspomina, dotyczy wpłat przelewem bankowym na konto użytkownika na kanga.exchange a informacja o tym widnieje w zakładce wpłaty, przy próbie dokonania takiej transakcji. Nie dotyczy to wypłat.

    Limit transakcji bez KYC 4000.00 PLN.jpeg

    W przypadku wypłat na sieć Blockchain mamy mozliwość zablokowania przez system, każdej sumy takiej wypłaty i poproszenia użytkownika o dokonanie weryfikacji KYC w wybranych przez nas formach zgodnie z obowiązującym regulaminem, który każdy użytkownik akceptuje zakładając konto na kanga.exchange.
    Według informacji systemowej próbuje Pani dokonać wypłaty środków w postaci BTC a więc wypłaty na sieć Blockchain, którą zgodnie z regulaminem możemy wstrzymać do momentu przejścia przez użytkownika z wynikiem pozytywnym weryfikacji KYC.
    W przypadku wypłat oPLN na konto bankowe weryfikacji jest wymagana niezależnie od limitu a informacja o tym widnieje na stronie podczas próby wypłaty środków na konto bankowe również.
    Działamy zgodnie z właściwymi przepisami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu i jesteśmy zobowiązani do ich przestrzegania.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    16:09 (36 minut temu)
    do Support

    Szanowni Państwo, informacja wprowadza konsumentów w błąd. Rozumiem, iż nie dociera do WAS to, ze nie możecie żądać KYC przy zwrocie środków, a regulamin przedstawiony na Państwa stronie sprzecza się z Ustawami Rządu oraz Dyrektywami UE. To jest taki sam scam jak na platformach inwestycyjnych, dodatkowo zajmujecie się wyłudzeniem dokumentów i danych osobowych. Jeżeli nie chcą Państwo wyjść z sytuacji w sposób polubowny – to tylko wasza strata czasu, odszkodowania za każdy dzień bezprawnego utrzymania środków os. f. i kosztów sądowych. Proszę nie wprowadzać w błąd, iż Państwo nie mogą odblokować środków ponieważ w rzeczywistości wygląda to inaczej. Szanowny pracowniku działu supportu proszę przekazać to do przełożonego, ponieważ jak zawiesi się państwa działalność wszyscy zostaniecie bezrobotnymi.
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  4. Oszukują ludzi!!!!To jest scam!! Zablokowali mi konto ,bez żadnej przyczyny ,gdy wpłaciłem 981 zł i zwerifikowałem się ! Czyli, mają moje dokumenty i środki!!

    Odpowiedz
    • Panie Marku, istnieje możliwość, że nasz system potrzebuje dodatkowych informacji z Pana strony, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 573 36 33 lub poprzez email: support@kanga.exchange. Wyjaśnimy sytuację.

  5. Duży plus za stablecoina w postaci oPLN (Omega PLN). Bardzo dobrze też działa POS na oPLN oraz na tokenach KNG.
    Dodatkowym atutem na rynku polskim są dostępne stacjonarne kantory walutowe.
    Polecam!

    Odpowiedz
  6. Zdecydowanie polecam. Giełda bardzo prosta i jasna w użytkowaniu. Do tego możliwy dochód pasywny dla tych, co lubią lokować i patrzeć jak codziennie im przybywa:)

    Odpowiedz
  7. Wpłaciłem 1000, pograłem pobawiłem się, zarobiłem, wypłaciłem tysiąc a za resztę gram dalej, giełda działa, nie wiem jak inne giełdy bo nie mam porownania, ale zostaje przy tej, życzę wszystkim zysków z tej zabawy:)

    Odpowiedz
  8. Gielda Kanga Exchange to moja alternatywa do lokat bankowych. Kiedy 10 lat temu srodki moglam przechowywac na koncie w banku i czerpac z nich 8 % robilam to. Dzisiaj jak juz wszyscy wiemy do pieneidzy w banku czesto dokladamy placac za oplaty bankowe.
    Kanga exchange daje mi przychod pasywny w wysokosci od 8 do nawet 15 %. Polecam edukowac sie jak dzia konto POS oraz kody promocyjne, ktore czesto daja dodatkowe 10%.
    Kanga exchange jest bardzo prosta w uzytkowaniu – w mojej opini najlepsza gielda dla poczatkujacych. Dziekuje za mozliwosc korzystania z tej gieldy. Polecam kazdemu kto lubi przychod pasywny. To nie jest zwykla gielda gdzie Twoje pieniadze poprostu znikaja – czesto dziala to jak zwykla lokata….

    Odpowiedz
    • Moim zdaniem będzie to największa polska giełda krypto już wkrótce. Każdy kto śledzi ich poczynania, wie, że Kanga rozwija się organicznie, solidnie i bez ciśnienia (co akrat uważam za plus). Mają nietypowe jak na polskie warunki rozwiązania POS, możliwość obrotu w kantorach, stawiają na tokenizację, itd. Kto jeszcze nie kupił tokenów KNG, niech to szybciutko zrobi, bo jeszcze są w promocji :).

  9. nie wiarygodny kantor/ bez przyczyn blokują środki i nie odpowiadaja na wiadomośći. Czuje się oszukany. nic nie wiadomo o moich środkach, wpłaćiłem i nie mogę wypłacić

    Odpowiedz
    • Cześć, nasz zespół ds. obsługi klienta odpowiada na wiadomości w ciągu 24h. Prosimy o opisanie problemu i wysłanie w tej sprawie maila na adres: support@kanga.exchange. Zweryfikujemy sprawę i bardzo chętnie pomożemy:)

  10. Bardzo słabo/ blokują wypłaty, nie odpowiadają na meil i na mesedżer, narazie najgorszy kantor z ktorego korzystalem, po co robić support na ktory niema odpowiedzi

    Odpowiedz
    • Chłopie lepiej napisz z której konkurencji jesteś 😀
      Kanga to obecnie najlepsza polska giełda krypto i mają super usługi kantorowe.
      Polecam sprawdzić samemu a nie słuchać hejtu.

  11. Całkiem spoko polska giełda krypto, fajnie się rozwija i wprowadza innowacyjne rozwiązania. Duży plus ich współpraca z wieloma polskimi kantorami, na minus mała ilość walut do handlu.

    Odpowiedz
  12. Dobra i prosta giełda. Możliwość handlu na fiatach gotówkowych wyróżnia ją na tle innych.
    Unikalna i przyszłościowa możliwość handlu tokenami personalnymi określanymi jako przyszłość świata finansów przez serwis Bloomberg. Na razie mały obrót ale za kilka miesięcy pewnie wystrzeli.
    Możliwość wzięcia udziału w zyskach poprzez natywny token giełdy KNG.
    polecam

    Odpowiedz
  13. Bardzo fajna gielda prosta z mozliwoscia zakupu kryptowalut przez konto bankowe szybko i bezpiecznie. ozliwosckupna i sprzedazy kryptowalut w 70 punktach stacjonarnych w Polsce. POS na ich wlasnym tokenie daje ciekawe zarobki czekam na dalsza ekspanzje dla mnie 5 na 5

    Odpowiedz

Dodaj komentarz