coinbase baner

bitcan
Oceń
3,91 głosów:914

Loading... OPINIE

44 opinie o „Bitcan”

  1. Poprowadzono mnie przez w/w- który ostrzegł mnie przed dwoma instytucjami brokerskimi ale nie przed tą która w tym właśnie momencie wyprowadzała moje 25000 zł – w ciągu 24 godz. straciłem wszystko. Czy jest ktoś w stanie mi poradzić co robić dalej.

    Odpowiedz
    • Panie Zdzisławie,
      Dziękujemy za opinię, choć nie do końca przedstawia ona realny stan rzeczy. Jako kantor Bitcan dokładany wszelkich starań by dbać o bezpieczeństwo naszych klientów. Od dawna działamy pro aktywnie w tym wymiarze i ilekroć mamy podejrzenia co do ruchu w naszym kantorze staramy się je zweryfikować. Jak Pan wspomniał w okresie kiedy dokonywał Pan u nas wymiany PLN->BTC posiadaliśmy podejrzenia co do działalności dwóch firm których klienci byli kierowani na naszą platformę. Tymi firmami były Agricole Trade oraz Aspen Holding. Niecałe 3 tygodnie temu Aspen Holding trafiło na listę ostrzeżeń KNF (było to już kilka tygodni po tym jak przestrzegaliśmy naszych klientów podczas rozmów telefonicznych i/lub Skype). O wspomnianej przez Pana firmie – Olypus Markets również zaczęliśmy informować w chwili gdy otrzymaliśmy pierwsze niepokojące sygnały.

      Przykro nam, że został Pan oszukany. Jednocześnie przypominamy, że jesteśmy jedynie kantorem i nie możemy ingerować w relacje biznesowe naszych użytkowników – w końcu wielu osobom zależy na anonimowości transakcji. Prowadzimy pełne KYC oraz AML i jak Pan wie informujemy o różnych zagrożeniach na każdym etapie transakcji. Użytkownicy mogą zabezpieczać swoje konta przez 2FA a każda transakcja jest potwierdzana kodem SMS. Obecnie wszystkie większe transfery potwierdzamy również telefonicznie – dokładamy sobie tym pracy i zwiększamy ilość członków zespołu (ponosimy dodatkowe koszta) w celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkoników. Obecnie przygotowujemy kampanię informującą o rożnych formach oszustw na naszym blogu: https://www.bitcan.pl/blog

      Przy tej okazji jednocześnie prosimy wszystkich użytkowników naszej i innych platform o przemyślane przesyłanie swoich środków. Prosimy by nigdy nie przekazywać dostępu do swojego banku, e-maila czy naszej platformy osobom trzecim. Instalowanie aplikacji jak anyDesk czy TeamViewer oddaje kontrolę złodziejom, a ich wyśledzenie staje się niemożliwe, ponieważ ślady IP kończą się na komputerze osoby oszukanej. Rozpoczynając współpracę z dowolną firmą należy sprawdzić jej wpisy w rejestry takie jakie KRS czy listy brokerów/instytucji/etc. KNF. Warto sprawdzić na stronie KNF https://www.knf.gov.pl/ czy dana firma nie znajduje się na liście ostrzeżeń oraz najzwyklej w świecie poczytać opinie o danej “organizacji” wpisując jej nazwę w Google.

      Mamy nadzieję, że uda się Panu odzyskać środki.

      W przypadku pytań, bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

      Odpowiedz
  2. To chyba nie był problem, zmieniona jest firma, wcześniej było UNBANKED teraz jest Litpay gdzie kapitał zakładowy wynosi 5tys zł, normalnie śmiech… Pewnie kolejny krzak dla naiwnych ludzi

    Odpowiedz
  3. Też się zdenerwowałem ale dziś dostałam na swoje konto pieniążki. Od 3 mc mieli jakiś problem. Mam nadzieję że teraz będzie można robić swobodnie przelewy

    Odpowiedz
  4. Na każdym kroku oszukują, podają kurs btc 32tyś zł a jak przechodzisz do zakupu btc to kurs wynosi 36tyś. Rozbuj w biały dzień, kto z tego korzysta?

    Odpowiedz
  5. Jestem tak wk…iona, to był mój pierwszy raz i okazał się totalnym gównem. Obiecuję że zgnoję ich w internecie, a w najniższych dniach idę na policje i mam nadziję ze też tam zawitacie, razem mamy moc, jeśli zwiniemy to pod dywan ten ch..j za nasze ciężko zarobione pieniądze opala się na Siri Lance.

    Odpowiedz
  6. Od jakiegoś czasu chcę wypłacić lub przelać moje BTC na inny portfel, ale mam tylko info o modernizacji oraz o tymczasowym zablokowaniu wypłat na koncie…

    Zgłaszał ktoś do prokuratury ten przekręt?

    Odpowiedz
      • Jestem za 🙂 Chociaż coś chyba zaktualizowali na stronie, bo od dłuższego czasu pokazywało mi stałą kwotę w “sprzedaj” i w końcu się ona zwiększyła, ale od tej pory ciągle ta sama wartość.

        Odpowiedz
  7. Witam serdecznie mijają dwa tygodnie od napisania e-mail. Do platformy bitcan.pl z zapytaniem co się dzieje z możliwością wypłaty pieniędzy z konta a w sumie ich nie możliwością do dziś nie dostałem odpowiedzi ale ja tego tak nie zostawię to są moje ciężko zarobione pieniądze .
    Do czasu braku odpowiedzi i wypłaty pieniędzy,nie zmienię zdania o tej firmie ludzie nie wplacajcie pieniędzy to śmierdzi oszustwem. Nie polecam !!!

    Odpowiedz
  8. ZŁODZIEJE !!!!! Informujemy, że z powodu modernizacji systemu usługa zakupu i sprzedaży Bitcoin jest obecnie niedostępna. ile miesiac ? dwa ? ile mozna modernizowac .
    nie polecam szkoda tylko 500,- wplaty

    Odpowiedz
  9. Dołączam się do opinii negatywnych, brak możliwości wypłacenia środków z konta, brak możliwości skontaktowania się z obsługą.

    Odpowiedz
    • Niejaki Jakub Filipczak jest prezesem zarządu tej spółki jeżeli wiecie jak do gościa dotrzeć to byśmy coś wiedzieli bo mi się nie udało, ma konto na Twitterze jakby co.
      Zauważyłem że mało kto porusza ten temat czyżby tak mało było klientów bitcan???

      Odpowiedz
  10. uwaga to złodzieje!

    przy próbie wypłaty bitconów lub złotówki pojawiąją się komunikaty o błędach i nie da się odzyskać środków! dobrze że tylko próbne 60zł straciłem w tym “wirtualnym” świecie 🙁

    support nie odpowiada, to chyba jakiś portal widmo do wyłudzania pieniędzy, aż się boje pomyśleć co zrobią z moimi zdjęciami dokumentów które musiałem im wysłać

    Odpowiedz
  11. Dobre z nich cwaniaki przyjmują wplate ale już wypłacić się nie da. Kontakt jako taki jest na FB. Jak nie można sprzedać to nie powinni przyjmować wpłat a zabierają prowizje .

    Odpowiedz
  12. Sprzedałem BTC dwukrotnie btc za 6k. Pierwsza tranzakcja opóźniała się o tydzień! Druga przedłuża się o 3 dni i nadal nie ma odpowiedzi od supportu w tej sprawie. Ostatnio nawet “Live Chat” nie działał bo sypał błędami. Brak odpowiedzialności za obce pieniądze i odpowiedniego podejścia do klienta. Brak profesjonalizmu. Nie polecam.

    Odpowiedz
  13. BRAK JAKIEKOLWIEK KONTAKTU Z DZIAŁEM OBSŁUGI, PRÓBUJĄC WYPŁACIĆ PIENIĄDZE NIE DOKOŃCZYLI TRANSAKCJI PRZEZ CO NIE MAM FIZYCZNEJ MOŻLIWOŚCI WYPŁATY GÓTÓWKI, OCZYWIŚCIE KONTAKT MILCZY I OLEWA SPRAWE, W ŻADNYM WYPADKU NIE POLECAM TEGO KANTORU.

    Odpowiedz
  14. Brak profesjonalizmu. Po zakupie btc na portalu nie mam możliwości przelania waluty na inny portfel. Od 3 dni probuję się z nimi skontaktować. Zupełna cisza. Formularz kontaktowy na stronie jest tam chyba tylko dla ozdoby.
    Brak kontakty telefonicznego. Nie m takiej opcji. Google ma podany jakiś tel- nikt nie odbiera
    Skusiła mnie możliwość zakupu btc przez karte- żałuje. Pozostanę jednak przy bitbayu.

    Odpowiedz
  15. Uwaga na tą firmę, zlecilem zakup za 500 zł przelew expresowy, miało być 30min trwało 15 godz. Po czym zablokowali mi konto celem weryfikacji.Zerzneli mnie na prowizjach, zablokowali mi moje pieniądze, nie poinformowali mnie wcześniej o tym, że tak zrobią. Teraz jesli nie mam ochoty podawac im moich danych osobowych nie wiadomo czy oddzyskam pieniadze I kiedy. SUPER. Pierwsza transakcja – mała kwota i każą mi przysłać zdjęcie dowodu z twarzą /sic! /
    OSZUSTWO
    Odradzam – naciaganie klientow no srodki I prowizje /duze/

    Odpowiedz

Dodaj opinię