bitbay gieldy 710x100

Bitcan – ARI10 Exchange

Bitcan ARI10 logo

Kantor Bitcan (ARI10 Exchange) – podstawowe informacje

Bitcan jest polskim kantorem kryptowalut, który oferuje konkurencyjne prowizje od wymiany m.in.: Bitcoin i Ethereum na złotówki. Kantor wystawia potwierdzenia zakupu i sprzedaży, dzięki czemu łatwo można obliczyć podatek od kryptowalut. Właścicielem kantoru Bitcan jest firma ARI10 posiadająca swój własny token ARI10. Spółka zarejestrowana w Polsce pod adresem: ul. Swoboda 11, 60-389 Poznań.

Marka ARI10 oprócz kantoru Bitcan ma jeszcze w swoim portfolio takie produkty jak: Litpay, Cryptowidget i Cryptoterminal. Litpay to kompletny system płatności cyfrowych z wbudowanym systemem antyfraudowym. Cryptowidget umożliwia użytkownikom na zarabianie na ich stronach internetowych poprzez integrację z widgetem do handlu kryptowalut, dzięki czemu mogą otrzymywać część prowizji z każdej transakcji. Cryptoterminal to urządzenie do zakupu i sprzedaży kryptowalut. Dzięki niemu inwestorzy mogą szybko, łatwo, tanio i przede wszystkim bezpiecznie wymieniać kryptowaluty, a właściciel kantoru, dzięki temu urządzeniu może na tej wymianie zarabiać.

Sektor kantorów online dostępnych w Polsce cały czas się rozrasta. Nie ma w tym nic dziwnego. Oferują one ogromną wygodę transakcji połączoną z większym poczuciem bezpieczeństwa. Dzięki możliwości wymiany walut bez wychodzenia z domu nie trzeba ryzykować noszenia przy sobie dużych ilości gotówki. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że można korzystać z nich swobodnie o każdej porze dnia i nocy, przez siedem dni w tygodniu, nawet w przypadku gdy tradycyjne kantory są już dawno zamknięte. Ich największą zaletą pozostają jednak kursy, które są znacznie korzystniejsze dla klienta niż ich odpowiedniki w stacjonarnych placówkach.

Pomimo wymienionych wyżej plusów, należy pamiętać, że transakcje internetowe również powinny być dokonywane z poszanowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa. Dlatego wybór odpowiedniego kantoru internetowego nie powinien być kaprysem. Warto postawić na miejsca, które mają dobre opinie i rozległe doświadczenie. Z tego powodu przygotowaliśmy obszerny tekst, który pozwoli Ci na dokładne sprawdzenie kantoru Bitcan i zdecydowanie, czy jest to miejsce, w którym chcesz podejmować ważne decyzje finansowe.

Kantor Bitcan działa od 2019 roku. Przez parę lat funkcjonowania udało mu się zgromadzić ponad sto tysięcy aktywnych klientów, którzy przeprowadzają około dwóch tysięcy transakcji dziennie. Jest to całkiem imponujący wynik jak na polskie warunki.

W ofercie kantoru znajdują się renomowane kryptowaluty takie jak Bitcoin, Ethereum, Tether, Binance Coin, a także stablecoiny Terra USD i Binance USD oparte na amerykańskim dolarze. Co istotne, kantor umożliwia także zakup i sprzedaż kryptowalut za gotówkę. Warunkiem dokonania transakcji jest stawienie się w jednej ze stacjonarnych placówek Bitcan.

Niewątpliwą zaletą kantoru Bitcan jest bardzo przejrzysty interfejs, który jest przyjazny nawet dla niezaawansowanych użytkowników. Bez problemu można odnaleźć w nim wszystkie funkcjonalności serwisu, takie jak opcje zakupów cyklicznych, aktualne kursy oraz notowania dostępnych walut cyfrowych i inne.

Wszystko to sprawia, że kantor Bitcan i jego możliwości wyglądają bardzo zachęcająco. Bardziej zaawansowani traderzy mogą narzekać jedynie na stosunkowo małą liczbę dostępnych kryptowalut, którymi można handlować. Pozostaje mieć w tej kwestii nadzieje, że w niedalekiej przyszłości oferta ulegnie rozbudowaniu.

Jak wyglądają kwestie bezpieczeństwa w Bitcan

Pomimo powszechności internetu, wiele osób wciąż nie ma zaufania do transakcji online, a także do samych kryptowalut. Kantor Bitcan podchodzi jednak do tego zagadnienia bardzo profesjonalnie i udostępnia swoim klientom obszerny blog wypełniony materiałami edukacyjnymi na temat technologii blockchain, różnorakich tokenów i newsów ze świata krypto. Z pewnością jest to coś, co wskazuje na duży profesjonalizm i zasługuje na pozytywne opinie. Kantor Bitcan podkreśla także, że każda inwestycja wiąże się z ryzykiem straty i nie próbuje oszukiwać klientów oferując “pewne zyski”.

Jeżeli chodzi o kwestie bezpieczeństwa to kantor Bitcan nie odstaje pod tym względem od konkurencji. Serwis internetowy jest zabezpieczony protokołem bezpieczeństwa SSL 256, stosowanym również przez banki i inne instytucje finansowe.

Kantor monitoruje także przeprowadzane transakcje przy pomocy mechanizmów sztucznej inteligencji i wyłapuje podejrzane zachowania, które mogą sugerować manipulacje lub oszustwa. Dodatkowo wszystkie przeprowadzone działania muszą być dodatkowo potwierdzone przez kod SMS. Dzięki temu nawet w przypadku przejęcia hasła i włamania się na konto użytkownika, bez dostępu do jego telefonu oszust nie będzie mógł wiele zrobić.

Jeżeli chodzi o zabezpieczenia konta użytkownika, kantor Bitcan zapewnia między innymi możliwość logowania 2FA, czyli przy pomocy uwierzytelniania dwuskładnikowego. W ten sposób nawet jeżeli ktoś pozna login i hasło danego klienta, to nie będzie mógł zalogować się na jego konto bez dodatkowego kodu uwierzytelniającego wysłanego na urządzenie mobilne.

W kwestiach prawnych Bitcan spełnia normy obowiązujące w Polsce i Unii Europejskiej. Obejmuje to między innymi stosowanie procedur KYC (poznaj swojego klienta) oraz AML, które stanowią zabezpieczenie przed praniem brudnych pieniędzy.

Weryfikacja KYC wymaga od użytkownika przesłania swoich danych osobowych i potwierdzającego je zdjęcia dowodu tożsamości. Jest to standardowa i powszechnie stosowana procedura. Proces ten przechodzi się tylko raz, w trakcie zakładania konta. Po przejściu weryfikacji można korzystać swobodnie ze wszystkich jego możliwości.

Kantor Bitcan – funkcjonalności

Bitcan nie posiada bardzo wielu funkcjonalności, ale spełnia wszystkie podstawowe zadania, które stawia się przed kantorem. Przede wszystkim umożliwia swobodne kupowanie oraz sprzedawanie kryptowalut. Dodatkowo klient ma wgląd w aktualne notowania i kursy poszczególnych aktywów, więc może na ich podstawie podejmować przemyślane decyzje finansowe.

Kursy dostępne w serwisie kantoru Bitcan przedstawiają podstawowe wskaźniki. Są to przede wszystkim aktualna wartość danego tokena, a także jego zmienność wyrażana w procentach. Wszystkie notowania dostępne w wykresach są zaciągane bezpośrednio z giełdy, na której Bitcan dokonuje zakupów środków dla swoich klientów.

Kantor Bitcan udostępnia także narzędzia do długoterminowych inwestycji. Jednym z nich jest tak zwany dollar cost averaging. Polega on na automatycznie odnawialnych inwestycjach na daną kwotę dokonywanych w regularnych odstępach czasowych (zazwyczaj w miesięcznych odstępach). To dobra opcja dla tak zwanych HODL-erów, którzy przetrzymują tokeny przez długi czas i liczą na wzrost wartości posiadanych aktywów.

Opłaty i prowizje pobierane przez Bitcan

Korzystając z usług kantoru, należy przygotować się także na dodatkowe opłaty i prowizje. Są one bezpośrednio uzależnione od kwoty przeprowadzanej transakcji. W przypadku gdy wartość zlecenia nie przekracza 10 tysięcy złotych, pobierana jest 5% prowizja od zakupu i 2,25% prowizja od sprzedaży. Kolejny próg to przedział między 10 a 100 tysięcy złotych. W tej kwocie prowizja od kupna wynosi 3%, a od sprzedaży połowę mniej. Wszystkie transakcje o wartości przekraczającej 100 tysięcy obarczone są z kolei prowizją od zakupu w wysokości 1,8% i prowizją od sprzedaży wynoszącą 1,25%.

Do dodatkowych opłat związanych z użytkowaniem Bitcan zalicza się także tak zwane miner fee. Klienci muszą ją uiścić w chwili, w której chcą wypłacić swoje tokeny na portfel zewnętrzny.

Warto pamiętać także o tym, że wszystkie kryptowaluty obarczone są także opłatami transakcyjnymi. Te należności nie trafiają do kantoru, tylko bezpośrednio do “górników”, którzy poprzez protokoły konsensusu weryfikują transakcje zawierane w ramach danego blockchainu. Wysokość poszczególnych opłat transakcyjnych jest wartością zmienną i zależy między innymi od obciążenia sieci i liczby transakcji oczekujących na zatwierdzenie.

Jak założyć profil na Bitcan?

Rejestracja w serwisie internetowym kantoru Bitcan jest bardzo prosta i nikt nie powinien mieć z nią problemów. Podczas zakładania konta należy podać swój adres e-mail oraz hasło, które będzie potrzebne podczas logowania. Przejście dalej wymaga także rozwiązania captcha.

Po wykonaniu powyższych kroków profil użytkownika zostaje otworzony, ale nie można z niego jeszcze w pełni korzystać. By odblokować wszystkie możliwości serwisu, trzeba poddać się weryfikacji KYC i podać swoje prawdziwe dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, a także zdjęcie dowodu osobistego.

Sama weryfikacja trwa tylko parę minut i jeżeli wszystkie dane się zgadzają, użytkownik otrzyma w końcu dostęp do opcji handlowych.

Rozpoczęcie handlu i wymiany za pośrednictwem kantoru

Handlowanie aktywami dostępnymi na Bitcan jest bardzo proste. Interfejs jest na tyle przejrzysty i czytelny, że nawet początkujący traderzy nie będą mieli problemu z poznaniem jego funkcji.

Niektóre z kryptowalut można także zakupić za pomocą karty płatniczej lub BLIKa. Zakupione środki pojawiają się w portfelu w ciągu 2 minut od sfinalizowania transakcji.

Kantor zapewnia także dostęp do wbudowanego w serwis i przypisanego do profilu portfela na cyfrowe tokeny, więc nie trzeba ściągać żadnych dodatkowych aplikacji, by zacząć wymianę.

W razie jakichkolwiek problemów związanych z handlem każdy użytkownik może skorzystać z rozbudowanego działu FAQ. Dodatkowo przez całe siedem dni w tygodniu w godzinach roboczych można nawiązać bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta. Z kolei na stronie głównej znajduje się dostęp do rozbudowanego poradnika dla początkujących.

Kantor Bitcan – podsumowanie

W ogólnym rozrachunku Bitcan prezentuje się bardzo dobrze i zapewnia wysoki poziom obsługi zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm. Jego wadą jest w obecnej chwili mała liczba dostępnych kryptowalut, ale dotychczasowa historia firmy i jej podejście do innowacji sugerują, że kolejne tokeny będą dodawane do niej w przyszłości.

Opinie użytkowników dostępne w internecie wskazują, że Bitcan jest solidnym kantorem, który jednak wciąż może poprawić się w kilku kwestiach. Wszystko to sprawia, że z pewnością warto obserwować jego rozwój i przekonać się, czy uda mu się wyjść oczekiwaniom naprzeciw.

Jeżeli jesteś zainteresowany porównaniem oferty i możliwości kantoru Bitcan z innymi kantorami online, koniecznie zapoznaj się z opiniami dostępnymi na naszej stronie. Udostępniamy obszerne i rzetelne dane na temat większości usług tego typu dostępnych dla polskiego klienta. Z pewnością znajdziesz dużo fachowych informacji, które pomogą Ci w dokonaniu ostatecznego wyboru i znalezieniu miejsca, w którym będziesz mógł przeprowadzać transakcje na warunkach, które odpowiadają Ci w pełni.

Udostępniamy także szereg materiałów edukacyjnych, które pozwolą Ci na zwiększenie wiedzy na temat kryptowalut i rynków finansowych. Zachęcamy do zapoznania się z nimi. Znajdziesz u nas także aktualne kursy i notowania aktywów cyfrowych oraz opinie na temat giełd kryptowalutowych.

> Lista i opinie o innych kantorach kryptowalut <

129 opinii o “Bitcan – ARI10 Exchange”

  1. Prowizja jest bardzo wysoka, nie da się tutaj zarobić na wahaniach kursowych. Z mojej transakcji na 2000zł zostało po wpłacie 1872zł to znaczy że prowizja wyniosła 128zł a to wynosi 6,4%, a nie żadne 1,7%. Masakra

    Odpowiedz
  2. Moja opinia też negatywna.

    Próbowałem kupić BTC za 300 zł. Po wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych, otrzymaniu SMS i kliknięciu „Zapłać” otrzymywałem komunikat „Przepraszamy niestety nie mogliśmy zrealizować Twojej transakcji. Spróbuj ponownie jutro”.
    Następnego dnia był taki sam komunikat więc zgłosiłem temat do pracowników.
    Odpowiedzi helpdesku jakie otrzymywałem koszmarnie lakoniczne. Nic nie wnoszące. Dopiero na moje usilnie pytania „o co chodzi?”, po trzecim mailu, dowiedziałem się, że punkt w regulaminie (tutaj mi go przytoczono) nie pozwala na zrealizowanie mojej transakcji. Szokujące jest to, że taki punkt nie istnieje w regulaminie!!! Chyba konsultant wymyślił go na poczekaniu. Albo ma inną wersję regulaminu niż jest dostępny dla klientów na stronie.
    Generalnie dalej nie wiem dlaczego nie mogę dokonać zakupu. Coś źle zrobiłem? Jestem terrorystą? Niczego mi nie wyjaśniono.
    Mogę się jedynie domyślać, że jakiś bzdurny algorytm AML czy inny KYC nie pozwala mi na dokonanie zakupu.
    Jak czytam inne opinie poniżej to widać ewidentnie, że te „zaawansowane AI do oceny AML” niezbyt tam działa. Bardzo wiele osób na to narzeka. Pewnie wszyscy to uparci terroryści którzy chcą dać zarobić kantorowi…. 😉
    Smutne natomiast jest to, że firma nie dąży do wyjaśnienia z klientem co się dzieje. Do poprawy algorytmów lub do jasnego zakomunikowania o co chodzi. Helpdesk zwyczajnie odpowiada na zasadzie „odwal się ziomek”.

    Poszedłem do konkurencji, podałem numer telefonu (ten sam co w bitcan) i kupiłem bez problemu. Tam widać zaawansowane AI do AML jest normalniejsze.

    Podsumowując:
    + że nic nie straciłem oprócz 2 dni i czasu na pisanie maili
    – słabe wsparcie klienta któremu nic nie jest wyjaśniane w przypadku problemu jak mój
    – powoływanie się nie nieistniejący regulamin w przypadku problemów z transakcją

    Odpowiedz
  3. Bitcan ma chyba najniższą prowizję pośród kantorów w Polsce, wyszło mi 1,7 %. Jednakże sama platforma ma masę błędów, przykładowo zestawienie transakcji jest nieprawidłowe i ciężko się nim podeprzeć przy rozliczaniu z US. Mam nadzieję że zespół Bitcan poprawi te niedociągnięcia, bo wydaje się być dosyć rozsądną opcją na polskim rynku

    Odpowiedz
    • Informuję, że Bitcan poprawił błąd w zestawieniach na platformie i teraz wszystko jest ok

  4. UWAGA!
    BITCAN to oszuści i złodzieje!
    Od października 2020 roku blokują środki, które zostały wpłacone na zakup BTC!
    Cały czas zwalają winę na przedłużającą się weryfikację – pomimo tego, że o żadne dodatkowe dokumenty czy wyjaśnienia z mojej strony nie proszą.
    Nie mam możliwości wykorzystania swoich środków, nic nie mogę z nimi zrobić a czas ucieka i codziennie tracę okazje do zarobienia na różnicach kursowych.
    To zwykli oszuści, którzy „naprowadzają” naiwnych klientów do wpłacenia im środków a zaraz potem wszystko blokują zwalając winę na konieczność dodatkowej weryfikacji która NIGDZIE na świecie nie trwa kilka miesięcy!

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,
      znamy Pana sprawę i jest nam przykro, że znalazł się Pan w takiej sytuacji. Liczymy, że kwestie budzące wątpliwości wkrótce zostaną wyjaśnione na Pana korzyść. Rozumiemy, że może Pan być rozgoryczony sytuacją. Jeśli chciałby Pan porozmawiać o tym z osobą z naszego Zespołu, serdecznie zapraszamy do kontaktu bezpośredniego, np. przez messenger, mail lub czat. To najodpowiedniejsza forma kontaktu w tak trudnych sprawach.

    • Odpowiedzieli ci dopiero po miesiącu?! To chamstwo i kpina! Odzyskałeś wkoncu pieniądze, bo jestem ciekawa? Tak czy inaczej trzeba się trzymać z daleka od tego kantoru!

  5. Weryfikacja obowiązkowa u nich. WYMAGAJĄ WERYFIKACJI PRZY ZAKUPIE NAWET MNIEJSZYM NIŻ 90ZŁ.
    Zwrotu nie chcą dokonać bez podania danych osobowych których z założenia nie chciałeś podawać bo o tym nie było nigdzie mowy.
    Miało być szybko bez formalności, a są dokumenty do wysłania, pieniądze zablokowane bez możliwości zwrotu i nie otrzymanie zakupionego krypto czyli w moim przypadku to zwykłe przywłaszczenie.

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,
      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. Wszystkie ograniczenia oraz dodatkowe weryfikacje, które wynikają z naszej maksymalnej dbałości o bezpieczeństwo środków naszych użytkowników.
      Takie oszustwa niestety pojawiają się bardzo często. Chcąc uchronić użytkowników przed utratą środków oraz działając zgodnie z prawem, wiele kantorów (nie tylko nasz) wprowadza dodatkowe formy weryfikacji transakcji.
      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:
      blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezpieczne-firmy-cz-2/

      Życzymy miłego dnia

  6. Czy wybierając kantor kryptowalutowy warto opierać się o opinie internetowe?
    Z badań wynika, że około 84% użytkowników wierzy opiniom w internecie.
    Jednocześnie udowodniono, że 55 000 opinii pisanych co miesiąc (sic!) na Facebooku to fałszywe opinie.
    Do tego prawdopodobieństwo, że niezadowolony klient zostawi negatywną opinię jest trzykrotnie większe, niż zadowolony pozytywną.
    ⚠️Paradoks polega na tym, że wszyscy wiedzą, że większość opinii w internecie jest nieprawdziwa, a jednocześnie i tak wszyscy je sprawdzają i często opierają na nich swoje decyzje.

    Odpowiedzi znajdziecie w artykule „Skąd bierze się w internecie tyle negatywnych komentarzy dla kantorów kryptowalutowych?”

    bitcan.pl/blog/skad-bierze-sie-w-internecie-tyle-negatywnych-komentarzy-dla-kantorow-kryptowalutowych/?fbclid=IwAR1zu8ChNd1SEdcVrZm1fDu8yCKLkTYn1Nsno799AD7f13xz5pn-a9eJDi8

    Odpowiedz
    • mówią Państwo o kupowaniu opinii w artykule a cały serwis Bitcoin.pl to jeden wielki kupiony „artykuł sponsorowany” 🙂 qui s’excuse s’accuse Panowie lub Panie 😉

  7. uwaga, oszuści! zablokowano mi środki poprzez wymuszenie dodatkowej autoryzacji (bitcoin kupowałem przelewem z konta na dane identyczne jak te ktore zalozylem u nich, czyli na swoje – gdzie tu podejrzane dzialanie), konsultantka kazała połaczyć się za pomoca aplikacji webowej zoom (co to w ogole jest) która UWAGA – nie działa poprawnie na chrome (uruchamia kamere ale nie pobiera obrazu) oraz NIE DZIAŁA W OGÓLE na Safari. Propozycja przejscia na skypoe, ogrom frostracji, a gdy w koncu udaje sie zainstalowac skype to pojawia się foch helpdesku i przesuniecie kolejnej mozliwosci o dwie godziny w przód. Nie miśki, zablokowaliscie mi kasę pajace bo korzystacie z nieudolnego serwisu zoom, bo się nie spodobała wam moja wcześniejsza weryfikacja. JESLI NIE CHCESZ MIEC PROBLEMOW TO OMIJAC ICH SZEROKIM ŁUKIEM, POLSKI SERWIS POLACZKOWATA OBSŁUGA. Helpdesk normalnie strzelil focha i przestał odpisywać. Jak mam odzyskać pieniądze? Pozew? ratujcie.

    Odpowiedz
    • dobra ej sluchajcie, moja opinia troche tak nazbyt agresywna, po grzecznych naciskach z mojej strony weryfikacja przebiegła szybko i sprawnie, srodki mam odblokowane, serwis jak moze niech poprawi albo usunie to co z gory dalem i bedzie git, dziekuje pozdrawiam

    • Panie Tomaszu,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. Wszystkie ograniczenia oraz dodatkowe weryfikacje, które wynikają z naszej maksymalnej dbałości o bezpieczeństwo środków naszych użytkowników.

      Ciągle się rozwijamy i planujemy ciągle doskonalić formy przechodzenia weryfikacji przez naszych użytkowników, z tego powodu dziękujemy za Pana feedback, który pozwoli nam się rozwijać.

      Życzymy miłego dnia

    • Nie przeczytałeś informacji na ich temat dlatego masz problemy. Poniżej masz ich KRS, zgłoś wyłudzenie do prokuratury. Masz przecież informacje w necie, z których wynika że jest to grupa oszustów internetowych, próbują wyłudzać pieniądze i do tego wykorzystują dyrektywę AML jako narzędzie do tego. Mnie też próbowali okraść, natomiast zwrócili pieniądze kiedy uruchomiłem procedurę ustalania ich prywatnych adresów zamieszkania oraz poinformowałem że zawiadamiam organa ścigania.

      Jako ciekawostkę dodam że korzystają z widgetów na innych stronach aby utrudnić ustalenie kto odpowiada za daną transakcję.

    • Szanowny Panie Piotrze,

      Zapewniamy jednak, że kantor Bitcan nie współpracuje i nie współpracował z żadnymi firmami oferującymi usługi doradcze lub inwestycyjne. Jako kantor Bitcan dokładany wszelkich starań by dbać o bezpieczeństwo naszych klientów. Od dawna działamy pro aktywnie w tym wymiarze i wprowadzamy wiele dodatkowych procesów, aby wspierać walkę z licznymi formami wyłudzeń.
      W przypadku jakichkolwiek wyłudzeń nasi klienci zawsze mogą liczyć na pełne wsparcie i wielokrotne rozmowy telefoniczne.

      Jeżeli posiada Pan jakiekolwiek informacje na temat grupy oszustów podszywających się pod nasz kantor prosimy o kontakt z nami pod adresem kontakt@bitcan.pl.

      Zachęcamy do zapoznania się z komunikatem KNF w kwestii oszustw na rynku kryptowalut (z którymi również walczymy od wielu miesięcy): knf.gov.pl/knf/pl/komponenty/img/Ostrzezenie_przed_oszustami_proponujacymi_wymiane_kryptowalut.pdf

  8. OMIJAĆ szerokim łukiem.

    Akcja z dziś kupuję ANONIMOWO bitcoina za 1000 zł BLIKIEM. Po czym dostaje wiadomości , że ALGORYTM i inne bajki i mam do wyboru czekać 6-16 h na BTC albo 1-7 dni na zwrot środków, ALE JEŚLI WYŚLĘ PDF Z POTWIERDZENIEM. Gdzie tu jest ANONIMOWOŚĆ i SZYBKOŚĆ ? . Od 2017 kupuję sporadycznie BTC i NIGDZIE nie miałem tego typu akcji. Nawet jeśli środki przyjdą mi dziś to cała akcja trwa już tyle , że dawno powinny być na koncie. Reasumując jest ani SZYBKO ani ANONIMOWO.
    Także jęsli zależy Ci o szybkim zasileniu konta czy wrzutki bezpośrednio na giełdę to możesz sobie pomarzyc

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie Łukaszu,

      Weryfikacja dokumentów również pozwala uchronić wielu użytkowników przed wyłudzeniami, a często jest to jedyna możliwość do odzyskania środków, bo w momencie przelania kryptowaluty takiej transakcji nie da się cofnąć i zwrócić środków osobie pokrzywdzonej.

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał podczas transakcji z naszym kantorem.
      Zapewniamy, że wszystkie nasze działania są zgodne z prawem, a użytkownicy otrzymują swoje środki zgodnie z zawartą transakcją lub mają prawo do otrzymania zwrotu na konto bankowe.

      Wszystkie ograniczenia oraz dodatkowe weryfikacje, które występują wynikają z naszej maksymalnej dbałości o bezpieczeństwo środków naszych użytkowników.

      Zapraszamy serdecznie na naszego bloga gdzie dodatkowo przestrzegamy przed licznymi niebezpieczeństwami na rynku kryptowalut:
      blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezpieczne-firmy-cz-2/

  9. Najlepsi! Ktoś się włamał mojej przyjaciółce na facebooka i wyłudził ode mnie blika. Całe szczęście ze zablokowali transakcje i udało mi się odzyskać środki! Dziękuje jeszcze raz!

    Odpowiedz
  10. TRAGEDIA – 2 transakcje na śmieszne pieniądze i 2 Wielkie problemy ze strony „kantoru” zdecydowanie NIE polecam!!!!!!

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,
      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. Wszystkie ograniczenia oraz dodatkowe weryfikacje, które wynikają z naszej maksymalnej dbałości o bezpieczeństwo środków naszych użytkowników.
      Takie oszustwa niestety pojawiają się bardzo często. Chcąc uchronić użytkowników przed utratą środków oraz działając zgodnie z prawem, wiele kantorów (nie tylko nasz) wprowadza dodatkowe formy weryfikacji transakcji.
      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:
      blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezpieczne-firmy-cz-2/

      Życzymy miłego dnia

  11. Miałem problem z przelewem który rozwiązał się bez żadnego problemu. Więc LUDZIE!! jeżeli macie jakiś problem to bądźcie cierpliwi na jego rozwiązanie. Bardzo szybki kontakt z obsługą klienta o każdej porze dnia! I w 100% mogę powiedzieć że opieka klienta na duży plus! POLECAM!

    Odpowiedz
  12. Potwierdzam, ten pseudo kantor dokonuje wyłudzeń pieniędzy, dwa tygodnie temu zakupiłam u nich BTC, do tej pory brak wpłaty na portfel.
    Sprawa trafiła do prokuratury. Podaję dane personalne osób które stoją za tym oszustwem:
    Mateusz Kara, Artur Pszczółkowski, Rafał Sobków, Jakub Kiczko, Janusz Zieliński

    Odpowiedz
    • Szanowna Pani Anno,
      Zapewniamy, że wszystkie nasze działania są zgodne z prawem, a użytkownicy otrzymują swoje środki zgodnie z zawartą transakcją lub mają prawo do otrzymania zwrotu na konto bankowe. Wszystkie ograniczenia oraz dodatkowe weryfikacje, które występują wynikają z naszej maksymalnej dbałości o bezpieczeństwo środków naszych użytkowników. Rynek kryptowalut jest w trakcie adopcji co związane jest z licznymi formami oszustw.
      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:

      blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      bitcan.pl/blog/bnp-klon-niebezpieczne-firmy-cz-2/

      Życzymy miłego dnia.

  13. Do tej pory nie miałem najmniejszych problemów z wypłatami. Dzisiaj zleciłem wypłatę Elixir gdyż potrzebowałem pieniędzy NA JUŻ. Mija ponad godzina a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Jestem wściekły i jeżeli pieniądze nie pojawią się w przeciągu godziny, zupełnie stracę zaufanie do tego kantoru. Nie róbcie z ludzi debili! Jak się za coś bierzecie to róbcie to jak należy. CZEKAM NA PIENIĄDZE.

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie,

      Przepraszamy za utrudnienia związane z wydłużonym oczekiwaniem na wypłacane środki. Niestety spowodowane było to problemami technicznymi.

      W ramach rekompensaty chcielibyśmy zaproponować kupon rabatowy na kolejny zakup na naszej platformie. W tej sprawie prosimy o kontakt na: kontakt@bitcan.pl

  14. Ja czekam od 17 sierpnia,weryfikację przeszłam pozytywnie I co dziwne ciągle mam blokadę na swoim koncie.Wyslalam mnóstwo zapytań”dlaczego mam ciągle blokadę a w odpowiedzi otrzymalam ze:AML weryfikuje według ich polityki wewnętrznej.:Mogę zrozumieć wiele sytuacji ale nie takiej która trwa około 2tygodni.To są moje pieniądze I nie wiem co się z nimi dzieje.Wpłacamy pieniądze I to wcale niemałe.Zakrawa to na złodziejstwo I oszustwo a narzekają się że chcą chronić nasze pieniądze.Czy oni nie zdają sobie sprawy że ponieślismy duze straty.Na mail odpisują zdawkowi systemowi a jak chcesz nawiązać kontakt przez skarp to nie odbierają.Ja osobiście jestem bardzo zawiedziona

    Odpowiedz
    • Szanowna Pani,

      Przepraszamy za utrudnienia związane z wydłużonym oczekiwaniem na weryfikację. Wszystkie ograniczenia oraz dodatkowe weryfikacje, które wynikają z naszej maksymalnej dbałości o bezpieczeństwo naszych użytkowników. Zapewniamy, że wszystkie nasze działania są zgodne z prawem.

      Ciągle się rozwijamy i planujemy wprowadzić w przyszłości rozszerzone formy kontaktu, lecz na ten moment obsługujemy tylko drogę kontaktu mailowego, przy czym do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie. Na platformie Skype odbywamy tylko weryfikację wideo.

      Zapraszamy serdecznie na naszego bloga gdzie dodatkowo przestrzegamy przed licznymi niebezpieczeństwami na rynku kryptowalut:
      blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezp … irmy-cz-2/

  15. Zastanawiam się dlaczego oni jeszcze są na rynku i dalej wyłudzają bezkarnie pieniądze ludzi.
    Wszystkie osoby oszukane niech składają zawiadomienia do organów ścigania, tutaj macie ich KRS: rejestr.io/krs/772632/litpay

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie Piotrze,

      Zapewniamy, że wszystkie nasze działania są zgodne z prawem, a użytkownicy otrzymują swoje środki zgodnie z zawartą transakcją lub mają prawo do otrzymania zwrotu na konto bankowe. Wszystkie ograniczenia oraz dodatkowe weryfikacje, które występują wynikają z naszej maksymalnej dbałości o bezpieczeństwo naszych użytkowników. Rynek kryptowalut jest w trakcie adopcji co związane jest z licznymi formami oszustw.

      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:
      blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezp … irmy-cz-2/

      Życzymy miłego dnia.

    • mam tam 32 operacje wykonane, zawsze wszystko szło elegancko, raz musiałem się skontaktować z BOK odpisali po 15 minutach,
      a od wczoraj martwica….. myslałem ze niedziela – choc to blikowi nie przeszkadza, dzwonilem do posrednika tpay i transakcja jest poprawna i zaakceptowana, „prosze się kontaktować z bitcan”
      Coś mi tu śmierdzi, teraz ile będę na ten 1000 zł czekał?!

    • Szanowny Panie Radosławie,

      Przepraszamy za utrudnienia związane z wydłużonym oczekiwaniem na zakupione środki. Nie możemy udzielać szczegółowych informacji dotyczących przyczyn blokady, gdyż algorytmy są niejawne właśnie ze względów bezpieczeństwa. Zapewniamy, że wszystkie działania są zgodne z prawem, a użytkownicy otrzymują swoje środki zgodnie z zawartą transakcją lub mają prawo do otrzymania zwrotu na konto bankowe. Chcielibyśmy jeszcze raz zapewnić, że wszystkie ograniczenia, które pojawiają się na kontach jak i również wymagane dodatkowe weryfikacje związane są z zapewnieniem maksymalnej ochrony naszych użytkowników przed licznymi formami oszustw. Takie oszustwa niestety pojawiają się bardzo często. Chcąc uchronić użytkowników przed utratą środków oraz działając zgodnie z prawem, wiele kantorów (nie tylko nasz) wprowadza dodatkowe formy weryfikacji transakcji.

      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:
      blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezp … irmy-cz-2/

      W ramach rekompensaty chcielibyśmy zaproponować kupon rabatowy na kolejny zakup na naszej platformie. W tej sprawie prosimy o kontakt na: kontakt@bitcan.pl

      Życzymy miłego dnia.

  16. Witam,

    Nadmienię że ja już czekam na przelew BTC ponad 18 h gdzie wyraźnie w @ napisano mi że od wpłynięcia potwierdzenia przelew biedzę wykonany wciągu od 6 do 12 h. Oczekuje pilnej reakcji!

    Odpowiedz
  17. Absurdalne, iż mimo wielokrotnego zakupu btc w tym kantorze nadal muszę każdorazowo wysyłać potwierdzenia. Jeżeli nie zależy komuś na czasie, to kantor będzie okej, jednak czekanie ponad 12 godzin aż firma zleci przelew jest co najmniej mało profesjonalne przy klientach którzy już nie raz dokonywali u was zakupu… Ta kwestia zdecydowanie do poprawy!

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie Michale,

      usługa do której się Pan odnosi to zakup przez bitcoinwidget.pl Zapewnia (w większości przadków) pełną anonimowść zawieranych transakcji. Jednocześnie wymaga (przez nas) wykorzystywanie zaawansowanych narzędzi (w tym AI) do oceny ryzyka i ochrony naszych kleintów. Średnio 2 razy w iesiącu staramy się zmieniać parametry blokad by wykluczyć sytuacje, z którymi Pan się boryka. W ostatnim tygodniu uruchomiliśmy infolinię by od razu informować o (chwilowej) blokadzie transferu BTC.

      Samo opóźnienie w transferze które szacujemy na 6-12h wynika z konieczności zweryfikowania potwierdzenia przelewu (dostajemy wiele podrobionych) ora przekazania wszystkich informacji do odpowiednich działów (AML i Księgowość).

      Ponawiająca się blokada może wynikać z wielu powodów, których niestety nie możemy przedstawić (oszuści natychmiast dostosowują swoje metody). W najbliższym czasie (około 2 tygodni) planujemy poszerzyć nasz zespół i zwiększyć cześtotliwość weryfikacji i zatwierdzania takich transakcji.

      Zachęcamy równocześnie do skorzystania z platformy bitcan.pl na której prowizja jest o wiele niższa niż w przypadku widet bitcoin. Przejście video weryfikacji na bitcan.pl (jest ostatecznością która zapewnia nieprzerwany dostęp do wszystkich usług).

      Zachęcamy również do skorzystania z zakupów gotówkowych dających pełną anonimowość w jednej z partnerskich placówek. Mapę można znaleźć tutaj: bitcoin.pl/mapa-kantorow-stacjonarnych/

    • Jestem światłym przykładem że piszecie nieprawdę , przypomnę i możecie to sprawdzić po adresie email… transakcja jest sprzed 3 dni i na razie udało się ustalić że chcecie potrącić jakieś koszty administracyjne…. bo odbiorca był wedle was , niewiarygodny.
      Najpierw się ucieszyłem że chronicie moje pieniądze, jednak z upływem czasu , a przekazałem wam nawet MÓJ adres portfela, zaczynam się martwić o waszą uczciwość… bo ani bitków ani euro jak nie było tak nie ma

    • Szanowny Panie Aleksandrze,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. Otrzymała Pan dokładne wyjaśnienia dotyczące blokady transakcji związanych z wewnętrzną polityką AML. Zapewniamy, że wszystkie działania są zgodne z prawem, a użytkownicy otrzymują swoje środki zgodnie z zawartą transakcją lub mają prawo do otrzymania zwrotu na konto bankowe. Transakcja została zrealizowana poprawnie bez żadnych opóźnień, a środki znajdują się na wskazanym przez Pana adresie portfela.
      Potwierdzenie transakcji z sieci blockchain otrzymał Pan we wiadomości e-mail.
      Prosimy o zapoznanie się z potwierdzeniem wysłania środków.

      Życzymy miłego dnia.

    • Hej Kolego!

      Jak długo czekasz na przelewy? Ja już czekam od 19.08. Masz jakiś pomysł jak się z nimi skontaktować?

  18. Szanowni klienci,

    W celu poprawy komunikacji i poziomu obsługi klienta (w szczególności klientów marki bitcoinwidget.pl) uruchomiliśmy kontakt telefoniczny. Od dziś z każdym klientem, którego transakcja została zablokowana (z powodu naszej wewnętrznej procedury bezpieczeństwa AML), będziemy podejmować kontakt telefoniczny (w godzinach 10:00 – 20:00). W rozmowie otrzymają Państwo informacje o kolejnych krokach. Numer +48 61 880 0505 ze względów bezpieczeństwa ma zablokowane połączenia przychodzące. Podany numer jest JEDYNYM, z którego będziemy się kontaktować z naszymi klientami. Wszelkie próby kontaktu z innych numerów prosimy ignorować i zgłaszać na kontakt@bitcan.pl.

    Zachęcamy do zapoznania się z komunikatem KNF w kwestii oszustw na rynku kryptowalut (z którymi również walczymy od wielu miesięcy): knf.gov.pl/knf/pl/komponenty/img/Ostrzezenie_przed_oszustami_proponujacymi_wymiane_kryptowalut.pdf

    Serdecznie dziękujemy wszystkimi użytkownikom naszych usług za wszelkie opinie, dzięki którym możemy usprawniać nasze działania.
    Zachęcamy również do obserwowania naszych social mediów w związku z nadchodzącymi udogodnieniami i nowymi możliwościami.

    Odpowiedz
  19. Trzymać się z dala. Kombinują jak nie przelać środków. Jeden przelew mi oddali, na drugi jeszcze czekam, ale ile nerwów mnie to kosztowało to szkoda gadać. Zasłaniają się procedurami aml, nie przelali mi bo nie, co nazywają również poniżej „dokładnym wyczerpującym wyjaśnieniem”.

    Bezczelni oszusci, liczą na to, że ktoś się nie upomni o swoje, a wtedy są do przodu. Firma jest zarejestrowana w kraju, więc może czas gdzieś nakręcić jakiś szum, bo widzę że nie jestem odosobniony.

    Odpowiedz
  20. Ok. miesiąc temu kupowałem u nich BTC za 100zł, również nie dostałem przelewu bitcoinów ani zwrotu gotówki na konto. Widzę że nie tylko mnie oszukali. W tym tygodniu zgłoszę wyłudzenie na Policję.

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. Otrzymała Pan dokładne wyjaśnienia dotyczące blokady transakcji związanych z wewnętrzną polityką AML. Zapewniamy, że wszystkie działania są zgodne z prawem, a użytkownicy otrzymują swoje środki zgodnie z zawartą transakcją lub mają prawo do otrzymania zwrotu na konto bankowe. W Pana przypadku również nastąpił zwrot środków oraz realizacja drugiej transakcji.

      Dodatkowo informujemy, że w Pana przypadku nie korzystał Pan z usług kantoru Bitcan tylko dokonywał Pan transakcji na stronie partnera.

      Dziękujemy za przesłanie opinii dzięki, której będziemy mogli usprawnić nasze działanie w przyszłości.

  21. Uwaga na tę grupę oszustów !!! Po wpłaceniu pieniędzy nie przekazują zakupionych bitcoinów na portfel. Brak kontaktu telefonicznego na stronie oraz nie odpowiadają na maile z reklamacją lub odpowiadają wymijająco. A teraz najważniejsze – wykorzystują dyrektywę AML aby dokonywać oszustwa tzn. twierdzą że wpłata wymaga weryfikacji a niczego takiego nie robią natomiast pieniądze znikają. Zgłaszajcie sprawy organom ścigania oraz do KNF.

    Odpowiedz
    • Szanowna Pani,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pani napotkała. Otrzymała Pani dokładne wyjaśnienia dotyczące blokady transakcji związanych z wewnętrzną polityką AML. Zapewniamy, że wszystkie działania są zgodne z prawem, a użytkownicy otrzymują swoje środki zgodnie z zawartą transakcją lub mają prawo do otrzymania zwrotu na konto bankowe. Chcielibyśmy jeszcze raz zapewnić, że wszystkie ograniczenia, które pojawiają się na kontach jak i również wymagane dodatkowe weryfikacje związane są z zapewnieniem maksymalnej ochrony naszych użytkowników przed licznymi formami oszustw. Takie oszustwa niestety pojawiają się bardzo często. Chcąc uchronić użytkowników przed utratą środków oraz działając zgodnie z prawem wiele kantorów (nie tylko nasz) wprowadza dodatkowe formy weryfikacji transakcji.

      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:
      blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezp … irmy-cz-2/

      Informację o blokadzie środków otrzymała Pani w linku zawierającym status transakcji. Jeśli odpowiadamy wymijająco to znaczy, że jednak odpowiadamy na wiadomości, a to oznacza, że wyjaśniliśmy całą sytuację oraz otrzymała Pani informację o możliwych rozwiązaniach jakie proponujemy.
      Dziękujemy za przesłanie opinii dzięki, której będziemy mogli usprawnić nasze działanie w przyszłości.

    • Jako urzędnik poczułem się urażony…. od kiedy to w Polsce nie działa polskie prawo i ważniejszy jest regulamin wewnętrzny…. po pierwszej kontroli , mam wrażenie że zmienicie zdanie , po drugiej stracicie na tyle dużo kasy że wam głupie podejście przejdzie … a ja czekam jeszcze tylko 65 minut

  22. Z całego serca odradzam ten kantor! Jest to najgorsza firma z którą miałem do czynienia!! Ciągle problemy z wyplatą środków. Ciągle dosyłanie dokumentów w celu weryfikacji..
    Wysłane już: skan dowodu, selfie z dowodem weryfikacja rachunku bankowego. Wczoraj zostałem oskarżony o pranie brudnych pieniędzy+blokada środków a chodzi tu nie o tysiące, o 700 złotych…. Przelew wykonałem z giełdy kyc (chciałem za pomocą blue media bo nie chciało mi się z Bitbay-a na sky cash przesłać i wyciągnąć z bankomatu a że było koło 22..)
    Teraz kolejna weryfikacja przez Skype ktorego nie mam zamiaru używać. Te ich ciągłe weryfikację są podejrzane i jak dla mnie NIEBEZPIECZNE!!!! UWAŻAJCIE!!! Odradzam, szkoda nerwów. Wszędzie tylko nie w bitcan!!

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie Marcinie,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. Otrzymał Pan dokładne wyjaśnienia dotyczące blokady Pana transakcji oraz konta związanych z wewnętrzną polityką AML. Chcielibyśmy jeszcze raz zapewnić, że wszystkie ograniczenia, które pojawiają się na kontach jak i również wymagane dodatkowe weryfikacje tożsamości związane są z zapewnieniem maksymalnej ochrony naszych użytkowników przed licznymi formami oszustw. Takie oszustwa niestety pojawiają się bardzo często. Chcąc uchronić użytkowników przed utratą środków oraz działając zgodnie z prawem wiele kantorów (nie tylko nasz) wprowadza dodatkowe formy weryfikacji transakcji oraz kont i nie ma to na celu oskarżania nikogo o wyłudzenia lecz ochronę przed nimi.
      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:
      blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezp … irmy-cz-2/

      Dziękujemy za przesłanie opinii dzięki, której będziemy mogli usprawnić nasze działanie w przyszłości.

  23. potwierdzam – sprawdziłem i weryfikacja to koszmar
    soft do bani
    próbowałem wiele razy sterczeć przed telefonem a i tak nie nie rozpoznawał twarzy
    transakcji dokonać się w ludzki sposób nie da

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Dziękujemy za przesłanie opinii dzięki, której będziemy mogli usprawnić nasze działanie w przyszłości.
      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał.

    • Dzień dobry,

      Transakcja została zrealizowana poprawnie, a środki znajdują się na wskazanym przez Pana adresie portfela.
      Potwierdzenie transakcji z sieci blockchain otrzymał Pan we wiadomości e-mail.
      Prosimy o zapoznanie się z potwierdzeniem wysłania środków.

      Życzymy miłego dnia.
      Zespół Bitcan.pl

  24. Mnie tez oszukano od czwartku wysylaja mi zwrot na konto ale to jest bez przesady ile mozna prosic ich oni krutkomowiac to idiotyzm musze zglosci to na policje bo troche kasy utopilem ktos ma taki przypadek razem wiecej zdzialamy

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie Radosławie,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. Otrzymał Pan dokładne wyjaśnienia dotyczące dezaktywacji Pana transakcji związanej z opłaceniem jej gotówką kilka godzin po jej utworzeniu. Chcielibyśmy jeszcze raz zapewnić, że środki w pełnej kwocie mimo poniesionych przez nasz kantor kosztów zostały zwrócone na Pana konto bankowe niezwłocznie po wysłaniu przez Pana prośby. Dodatkowo prosimy o nie wysyłanie w stronę supportu wiadomości zawierających groźby, które również mogą zostać zgłoszone do odpowiednich organów.

    • Dzień dobry,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. W naszej korespondencji e-mail otrzymał Pan wszelkie wyjaśnienia dotyczące Pana transakcji, która została zdezaktywowana dlatego, że wybrał Pan opłatę przelewem, a sfinalizował Pan opłatę kilka godzin później gotówką w placówce poczty.

      Chcielibyśmy jeszcze raz poinformować, że środki zostały zwrócone na Pana konto niezwłocznie po otrzymaniu takowej prośby. Zwrot został wykonany w pełnej kwocie mimo poniesionych ze strony kantoru kosztów.

      Dodatkowo chcielibyśmy nadmienić, że nieodpowiednie jest z Pana strony wysyłanie wiadomości w stronę supportu zawierających niestosowne treści i groźby karalne.
      które zostały już zgłoszone do odpowiednich organów.

  25. nie polecam
    poza tym wcale nie mają najniższej prowizji, kurs też bez większego problemu można znaleźć lepszy
    bardzo często robią niepotrzebne problemy,
    weryfikują tożsamość (dowód i twarz) przy założeniu konta

    weryfikują potem jeszcze raz w ten sam sposób jak im się zachce,
    do czasu weryfikacji blokują konto i uniemożliwiają jakikolwiek przelew

    to nie wszystko, potem po jakimś czasie (zawsze wtedy kiedy chcemy kupić/sprzedać btc) blokują konto raz jeszcze i wymagają weryfikacji video na którą się jeszcze trzeba na konkretną godzinę umówić.

    customer support odpowiada opieszale + nie zawsze, ale można też trafić na niemiła obsługę.

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał podczas przeprowadzania weryfikacji tożsamości. Rozumiemy, że mogło to być dla Pana dodatkowe niekomfortowe, natomiast zapewniamy, że wszystkie ograniczenia, które pojawiają się na kontach jak i również wymagane dodatkowe weryfikacje tożsamości związane są z zapewnieniem maksymalnej ochrony naszych użytkowników przed licznymi formami oszustw. Takie oszustwa niestety pojawiają się bardzo często. Chcąc uchronić użytkowników przed utratą środków oraz działając zgodnie z prawem wiele kantorów (nie tylko nasz) wprowadza dodatkowe formy weryfikacji.

      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:
      blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezp … irmy-cz-2/

      Zapraszamy również do skorzystania z naszej oferty dla Nocnych Marków, gdzie do końca maja obniżamy marżę do 2% na sprzedaże w godzinach od 22:00 do 7:00 oraz do przeczytania wpisu o naszym nowym Programie Partnerskim, dzięki któremu możliwe jest uzyskiwanie dodatkowej prowizji.
      blog.bitcan.pl/dolacz-do-naszego-programu-partnerskiego-juz-dzis/.

      Dziękujemy za przesłanie opinii dzięki, której będziemy mogli usprawnić nasze działanie w przyszłości.

  26. Oszukali mnie! Nie przelali środków na ten adres który podałam tylko na jakiś inny! Pieniadze z konta zabrali i przelali na inny adres i pieniądze do tej pory nie dotarły na to konto na które powinny dotrzeć bo wyświetla się że transakcja NIEOPŁACONA! A pieniedzy na koncie nie mam! Żądam zwrotu środków !

    Odpowiedz
    • Szanowna Pani Katarzyno,

      Nie ma takiej możliwości by którykolwiek z naszych pracowników dokonał podmiany adresu BTC. Niestety nie jesteśmy zweryfikować Pani transakcji na podstawie powyższego wpisu ale zapewne należy Pani do grona osób które korzystają z naszej usługi widgetbitcoin.pl Przypuszczamy, że za pośrednictwem jednego z naszych partnerów np bitcoin.pl próbowała Pani dokonać płatności za jakiś produkt i nie doczytała wyraźnie zaznaczonej informacji o koszcie przelewu (w przybliżeniu 0,0001 BTC). Innymi słowy wysłała Pani zbyt małą ilość BTC do „sklepu”. Nie zmienia to faktu że środki na pewno trafiły na portfel odbiorcy. Zaznaczamy jednocześnie, że w regulaminie widgetu, który użytkownik musi zaakceptować znajduje się punkt (który Pani złamała):

      „4. Niedozwolone jest wykorzystywanie Widgetu do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem. Usługa oferowana w Widgecie polega na zakupie waluty Wirtualnej, zabronione jest przede wszystkim wykorzystywanie Widgetu do płatności w Internecie Walutą wirtualną bądź dokonywania zakupu na rzecz osób trzecich, tj. wskazując jako portfel odbiorcy portfel nienależący do Użytkownika bądź opłacania zamówień utworzonych na rzecz osób trzecich.”

    • Zalecamy również sprawdzenie czy nie posiada Pani wirusa, który podmienia adres portfela. Proszę skopiować dowolny adres BTC i wkleić go w pole przelewu na dowolnej platformie. Kolejne proszę zweryfikować wszystkie znaki adresu.

  27. Dzień dobry,

    W wiadomości poniżej podałem możliwe powody niedostarczenia BTC na wskazany adres. Jest również szansa, że dokonał Pan wpisu nie znając realiów funkcjonowania sieci Blockchain i przelew nie otrzymał jeszcze wystarczającej ilości potwierdzeń.

    Proszę o skontaktowanie się z nami przez kontakt@bitcan.pl podając numer transakcji.

    Odpowiedz
  28. Dnia 6.04.2020r zlecilem wypłatę środków że strony bitcan.pl poprzez expres elixir mamy dziś 7.04 2020r godzinę 15.20 A pieniędzy nie widać na koncie . Najgorsze jest że że zero kontaktu że strony bitcan wysłałem 3 emaile i nic zero .

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie,

      w związku z pojawieniem się problemów technicznych po stronie usługodawcy, wzrosła ilość pojawiających się zgłoszeń na supporcie.

      Robiliśmy wszystko by zarówno informować Państwa na bieżąco o sytuacji oraz błyskawicznie pozbyć się usterki z portalu. W efekcie 8 kwietnia problem z tą usługą został zażegnany, a osoby poszkodowane otrzymały swoje środki oraz małą rekompensatę z strony firmy.

  29. Najgorszy kantor on-line wypłata 10 minutowa idzie drugi dzień, to jest jakiś żart.. firma niekompetentna nierzetelna i nieuczciwą! W skali od 1 do 10 daje minus dwa, za kontakt i za olewanie w życiu tu nie wrócę szkoda nerwów na ten syf a po długim oczekiwaniu skontaktował się ze mną na Messengerze ktoś z obsługi na moje pytanie odpowiadał od niechcenia.. a na koniec wysłał zaproszenie do polubienia strony bitcan na FB haha… Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam!

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie,

      jak już wcześniej Pana informowaliśmy, transakcja została chwilowo wstrzymana, ze względu na problemy techniczne, jakie napotkał usługodawca.
      Obecnie wszystkie osoby, które napotkały niedogodności otrzymały swoje środki 8 kwietnia oraz małą formę rekompensaty.

      Nawiązując do tematu supportu za pomocą messengera fb, pracownik, który z Panem rozmawiał, poinformował Pana dokładnie jaki problem mógł się pojawił, później po zaalarmowaniu menadżera, zaktualizował sprawę, potwierdzając swoje przypuszczenia.

      Dodatkowo, chcielibyśmy poinformować, że usługa express elixir została naprawiona już 8 kwietnia.

  30. Wstrzymują i gubią wypłaty (śmiesznie niskich kwot!). Mnożą warunki wypłaty, nie odpowiadają na maile, a jak już to tylko żeby napisać dlaczego na razie nie mogą wypłacić tj. co jeszcze użytkownik musi zrobić, do tego wypisują jakieś kompletne fantasmagorie o swoich wewnętrznych systemach bezpieczeństwa (xD). Zdecydowanie nie polecam. Szkoda nerwów.

    Odpowiedz
    • Nigdy nie zdarzyło nam się „zgubić” przelewu – nie ma takiej możliwości ponieważ proces jest w pełni automatyczny. Jedynym powodem opóźnienia w wypłatach ekspress elixir są problemy techniczne banku ING który w dniach 4-5 kwietnia przeprowadzał aktualizację systemu. która najwidoczniej nie przebiegła w pełni pomyślnie (biorąc pod uwagę zgłoszenia użytkowników downdetector.pl/status/ing-bank-slaski/ )
      Większość zgłoszeń (56% rozwiązujemy w ciągu pierwszej godziny). Jeśli natomiast chodzi o blokadę BTC następuje ona wyłącznie przy okazji gdy adres BTC znajduje się na naszej czarnej liście i ma powiązania z przestępstwem.
      Co do zabezpieczeń niestety nie możemy udzielać szczegółowych informacji ale 4 banki w Polsce dopiero wdrażają rozwiązania, które my mamy od 4 miesięcy.

  31. Dokonałem płatności za transakcję „5RL1V0” na kworę 224 zł.
    Do chwili obecnej nie otrzymałem ani zakupipnych BTC ani zwrotu
    pieniędzy. W informacji o zamówieniu z BITCAN jest informacja o statusie
    „zrealizowano” ale nie ma podanego TXID żeby można było sprawdzić
    chociaż co się dalej działo z transakcją. Wnoszę zatem że doszło do
    oszustwa. Żądam wydania TXID dla tej transakcji.

    link do transakcji: bitcan.pl/zamowienia/status/5RL1V0/6400595f0f0393c569dc42322adbf5648eb334ea8b04ac884cb47074dde4c549

    Odpowiedz
    • Przecież 0.00629405 BTC wpłynęło na adres 13tRN4pqprfyHBoe1X5BgtMQVHWahQXJ2R o 10:15.
      Z Bitcoinem to trzeba uważać bo transakcje mogą nie zostać potwierdzone przez wiele godzin.
      Tu jest nr transkacji:
      14033ed3a1cd90e57929b210c3866eb97875ea0afbf6b754a53dc408c49d4d6c

  32. Poprowadzono mnie przez w/w- który ostrzegł mnie przed dwoma instytucjami brokerskimi ale nie przed tą która w tym właśnie momencie wyprowadzała moje 25000 zł – w ciągu 24 godz. straciłem wszystko. Czy jest ktoś w stanie mi poradzić co robić dalej.

    Odpowiedz
    • Panie Zdzisławie,
      Dziękujemy za opinię, choć nie do końca przedstawia ona realny stan rzeczy. Jako kantor Bitcan dokładany wszelkich starań by dbać o bezpieczeństwo naszych klientów. Od dawna działamy pro aktywnie w tym wymiarze i ilekroć mamy podejrzenia co do ruchu w naszym kantorze staramy się je zweryfikować. Jak Pan wspomniał w okresie kiedy dokonywał Pan u nas wymiany PLN->BTC posiadaliśmy podejrzenia co do działalności dwóch firm których klienci byli kierowani na naszą platformę. Tymi firmami były Agricole Trade oraz Aspen Holding. Niecałe 3 tygodnie temu Aspen Holding trafiło na listę ostrzeżeń KNF (było to już kilka tygodni po tym jak przestrzegaliśmy naszych klientów podczas rozmów telefonicznych i/lub Skype). O wspomnianej przez Pana firmie – Olypus Markets również zaczęliśmy informować w chwili gdy otrzymaliśmy pierwsze niepokojące sygnały.

      Przykro nam, że został Pan oszukany. Jednocześnie przypominamy, że jesteśmy jedynie kantorem i nie możemy ingerować w relacje biznesowe naszych użytkowników – w końcu wielu osobom zależy na anonimowości transakcji. Prowadzimy pełne KYC oraz AML i jak Pan wie informujemy o różnych zagrożeniach na każdym etapie transakcji. Użytkownicy mogą zabezpieczać swoje konta przez 2FA a każda transakcja jest potwierdzana kodem SMS. Obecnie wszystkie większe transfery potwierdzamy również telefonicznie – dokładamy sobie tym pracy i zwiększamy ilość członków zespołu (ponosimy dodatkowe koszta) w celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkoników. Obecnie przygotowujemy kampanię informującą o rożnych formach oszustw na naszym blogu.

      Przy tej okazji jednocześnie prosimy wszystkich użytkowników naszej i innych platform o przemyślane przesyłanie swoich środków. Prosimy by nigdy nie przekazywać dostępu do swojego banku, e-maila czy naszej platformy osobom trzecim. Instalowanie aplikacji jak anyDesk czy TeamViewer oddaje kontrolę złodziejom, a ich wyśledzenie staje się niemożliwe, ponieważ ślady IP kończą się na komputerze osoby oszukanej. Rozpoczynając współpracę z dowolną firmą należy sprawdzić jej wpisy w rejestry takie jakie KRS czy listy brokerów/instytucji/etc. KNF. Warto sprawdzić na stronie KNF czy dana firma nie znajduje się na liście ostrzeżeń oraz najzwyklej w świecie poczytać opinie o danej „organizacji” wpisując jej nazwę w Google.

      Mamy nadzieję, że uda się Panu odzyskać środki.

      W przypadku pytań, bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

  33. To chyba nie był problem, zmieniona jest firma, wcześniej było UNBANKED teraz jest Litpay gdzie kapitał zakładowy wynosi 5tys zł, normalnie śmiech… Pewnie kolejny krzak dla naiwnych ludzi

    Odpowiedz
  34. Też się zdenerwowałem ale dziś dostałam na swoje konto pieniążki. Od 3 mc mieli jakiś problem. Mam nadzieję że teraz będzie można robić swobodnie przelewy

    Odpowiedz
  35. Na każdym kroku oszukują, podają kurs btc 32tyś zł a jak przechodzisz do zakupu btc to kurs wynosi 36tyś. Rozbuj w biały dzień, kto z tego korzysta?

    Odpowiedz
  36. Jestem tak wk…iona, to był mój pierwszy raz i okazał się totalnym gównem. Obiecuję że zgnoję ich w internecie, a w najniższych dniach idę na policje i mam nadziję ze też tam zawitacie, razem mamy moc, jeśli zwiniemy to pod dywan ten ch..j za nasze ciężko zarobione pieniądze opala się na Siri Lance.

    Odpowiedz
    • Witam mogę prosić o numer tel do panibo dzisiaj dałam się nabic w butelkę i też pójdę to zgłosić na policje Ale najpierw porozmawiam z panią monika

  37. Od jakiegoś czasu chcę wypłacić lub przelać moje BTC na inny portfel, ale mam tylko info o modernizacji oraz o tymczasowym zablokowaniu wypłat na koncie…

    Zgłaszał ktoś do prokuratury ten przekręt?

    Odpowiedz
    • Jestem za 🙂 Chociaż coś chyba zaktualizowali na stronie, bo od dłuższego czasu pokazywało mi stałą kwotę w „sprzedaj” i w końcu się ona zwiększyła, ale od tej pory ciągle ta sama wartość.

    • Witam

      No to co robimy bo mnie też to zaczyna irytować ile osób jest chętnych aby z tym coś zrobić .

  38. Witam serdecznie mijają dwa tygodnie od napisania e-mail. Do platformy bitcan.pl z zapytaniem co się dzieje z możliwością wypłaty pieniędzy z konta a w sumie ich nie możliwością do dziś nie dostałem odpowiedzi ale ja tego tak nie zostawię to są moje ciężko zarobione pieniądze .
    Do czasu braku odpowiedzi i wypłaty pieniędzy,nie zmienię zdania o tej firmie ludzie nie wplacajcie pieniędzy to śmierdzi oszustwem. Nie polecam !!!

    Odpowiedz
  39. ZŁODZIEJE !!!!! Informujemy, że z powodu modernizacji systemu usługa zakupu i sprzedaży Bitcoin jest obecnie niedostępna. ile miesiac ? dwa ? ile mozna modernizowac .
    nie polecam szkoda tylko 500,- wplaty

    Odpowiedz
  40. Dołączam się do opinii negatywnych, brak możliwości wypłacenia środków z konta, brak możliwości skontaktowania się z obsługą.

    Odpowiedz
    • Niejaki Jakub Filipczak jest prezesem zarządu tej spółki jeżeli wiecie jak do gościa dotrzeć to byśmy coś wiedzieli bo mi się nie udało, ma konto na Twitterze jakby co.
      Zauważyłem że mało kto porusza ten temat czyżby tak mało było klientów bitcan???

  41. uwaga to złodzieje!

    przy próbie wypłaty bitconów lub złotówki pojawiąją się komunikaty o błędach i nie da się odzyskać środków! dobrze że tylko próbne 60zł straciłem w tym „wirtualnym” świecie 🙁

    support nie odpowiada, to chyba jakiś portal widmo do wyłudzania pieniędzy, aż się boje pomyśleć co zrobią z moimi zdjęciami dokumentów które musiałem im wysłać

    Odpowiedz
  42. Dobre z nich cwaniaki przyjmują wplate ale już wypłacić się nie da. Kontakt jako taki jest na FB. Jak nie można sprzedać to nie powinni przyjmować wpłat a zabierają prowizje .

    Odpowiedz
  43. Sprzedałem BTC dwukrotnie btc za 6k. Pierwsza tranzakcja opóźniała się o tydzień! Druga przedłuża się o 3 dni i nadal nie ma odpowiedzi od supportu w tej sprawie. Ostatnio nawet „Live Chat” nie działał bo sypał błędami. Brak odpowiedzialności za obce pieniądze i odpowiedniego podejścia do klienta. Brak profesjonalizmu. Nie polecam.

    Odpowiedz
  44. BRAK JAKIEKOLWIEK KONTAKTU Z DZIAŁEM OBSŁUGI, PRÓBUJĄC WYPŁACIĆ PIENIĄDZE NIE DOKOŃCZYLI TRANSAKCJI PRZEZ CO NIE MAM FIZYCZNEJ MOŻLIWOŚCI WYPŁATY GÓTÓWKI, OCZYWIŚCIE KONTAKT MILCZY I OLEWA SPRAWE, W ŻADNYM WYPADKU NIE POLECAM TEGO KANTORU.

    Odpowiedz
  45. Brak profesjonalizmu. Po zakupie btc na portalu nie mam możliwości przelania waluty na inny portfel. Od 3 dni probuję się z nimi skontaktować. Zupełna cisza. Formularz kontaktowy na stronie jest tam chyba tylko dla ozdoby.
    Brak kontakty telefonicznego. Nie m takiej opcji. Google ma podany jakiś tel- nikt nie odbiera
    Skusiła mnie możliwość zakupu btc przez karte- żałuje. Pozostanę jednak przy bitbayu.

    Odpowiedz
  46. Uwaga na tą firmę, zlecilem zakup za 500 zł przelew expresowy, miało być 30min trwało 15 godz. Po czym zablokowali mi konto celem weryfikacji.Zerzneli mnie na prowizjach, zablokowali mi moje pieniądze, nie poinformowali mnie wcześniej o tym, że tak zrobią. Teraz jesli nie mam ochoty podawac im moich danych osobowych nie wiadomo czy oddzyskam pieniadze I kiedy. SUPER. Pierwsza transakcja – mała kwota i każą mi przysłać zdjęcie dowodu z twarzą /sic! /
    OSZUSTWO
    Odradzam – naciaganie klientow no srodki I prowizje /duze/

    Odpowiedz

Dodaj opinię