Jak informuje przedstawiciel giełdy BitBay, znowu można zlecać wypłaty w bankomatach.
Problem po stronie operatora Halcash został rozwiązany i wypłaty w bankomatach są ponownie dostępne! Testy usługi przeszły pomyślnie.
Wszystkie wypłaty, do których sms nie zostały nadane z powodu błędu będą anulowane, a środki (wraz z prowizją) zostaną zwrócone na konta naszych użytkowników. Będziemy się również kontaktować bezpośrednio z osobami, które zgłaszały reklamacje.Bardzo przepraszamy za całą sytuację. Problem, który ją spowodował pojawił się po stronie operatora i był niezależny od nas.
Pozdrawiamy,
Zespół BitBay
Miałem taką samą sytuacje jak wyżej? Czy ktoś wie jak rozwiązywany jest problem?
Witam serdecznie, mam problem z skycash, chciałem dzisiaj 31.10.17 wypłacić pewną ilość gotówki poprzez bankomat euronet z giełdy BitBay. Otrzymałem kod SMS oraz Pin na maila, jednak przy próbie wypłacenia zadeklarowanych środków wyskoczył komunikat „kod wypłaty lub pin skycash wprowadzono niepoprawnie” Jestem na 200% pewien, że dane wpisywane są poprawnie. Chwilę wcześniej wyskakuje komunikat, że wydruk potwierdzenia jest chwilowo niedostępny a sprawdzałem to na dwóch bankomatach. Przez ten komunikat wypłata jest niemożliwa. Czy w takim wypadku środki po 48h wrócą na moje konto BB? Proszę o rzetelną odpowiedź AG