Od 15 czerwca giełda kryptowalut Zonda, zaczęła oferować usługi we Włoszech pod kierownictwem nowego CMO, Barnabasa Goha.
Zonda dokonuje sukcesywnego rozwoju, tym razem wchodząc na rynek włoski. Giełda planuje zaoferować obywatelom tego kraju możliwość handlu ponad 60 różnymi kryptowalutami za pomocą jednego konta. Zostało ono zaprojektowane w taki sposób, aby spełniać wymagania zarówno początkujących, jak i profesjonalnych traderów.
Marka Zonda, powstała po rebrandingu giełdy BitBay, postawiła sobie za cel globalny rozwój. Od listopada ubiegłego roku platforma otrzymała zgodę na działalność od kanadyjskiego i estońskiego regulatora. Dzisiaj giełda wkracza na rynki Europy Zachodniej wprowadzając coraz dalej w życie wizję globalnego rozwoju.
Nowy Dyrektor Marketingu w zespole Zondy
Pieczę nad globalnym kierunkiem rozwoju firmy będzie sprawował nowo powołany Dyrektor Marketingu Barnabas Goh. Jego zadaniem jest nadzorowanie przekształcenia Zondy w globalną, w pełni regulowaną platformę kryptowalutową.
– Naszą misją w Zondzie jest stworzenie bezpiecznego, prostego, a jednocześnie wyrafinowanego doświadczenia inwestycyjnego dla traderów i inwestorów na całym świecie. Dzięki tym ambicjom staliśmy się jedną z największych w Europie giełd aktywów cyfrowych, a także najsilniej regulowaną platformą kryptowalutową na świecie. Nieustannie pracujemy nad tworzeniem coraz to lepszego środowiska handlowego dla ponad miliona naszych klientów. Nasz obecny nadzór regulacyjny daje nam licencję na bezpieczne działanie we wszystkich krajach Unii Europejskiej i w Kanadzie. Jesteśmy blisko uzyskania pozwolenia na działanie w Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, a do końca tego roku planujemy wprowadzić nasze usługi do pozostałych krajów Europy. Wierzę, że dobry marketing nie koncentruje się na sprzedaży produktu, ale na tworzeniu i komunikowaniu wartości dla klientów. Zaufanie poprzez bezpieczeństwo jest fundamentem wartości, na których opierają się rozwiązania Zondy – powiedział Barnabas Goh, CMO Zonda.
Barnabas wcześniej pełnił funkcję globalnego szefa marketingu TigerWit Group, wprowadzając na rynek pierwszą platformę transakcyjną opartą na blockchainie. W czasie swojej kadencji, firma rozwinęła się z brytyjskiego brokera, do wielokrotnie nagradzanej globalnej marki fintechowej.
Zonda celuje w dalszy rozwój
Nowy dyrektor marketingu wkracza w okres wielkich zmian na platformie Zonda. Oprócz zdobywania nowych rynków m.in. w Szwajcarii, Nowej Brytanii oraz w obu Amerykach, Zonda planuje rychłe wprowadzenie swojego tokena, nową platformę transakcyjną, zaawansowaną aplikację mobilną, nowe opcje inwestycji w kryptowaluty, w tym staking i yield farming, ofertę tokenów dla fanów oraz odświeżone rozwiązanie w zakresie płatności kryptowalutowych.
– W ciągu ostatnich ośmiu lat Zonda urosła do rangi największej i najsilniej regulowanej giełdy kryptowalut w Europie Wschodniej i Środkowej, z ponad milionem aktywnych użytkowników korzystających z naszych produktów każdego dnia. Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć, ale nasze ambicje są znacznie większe, a etos przywództwa i doświadczenie Barnabasa są dokładnie tym, czego potrzebujemy w tym krytycznym momencie naszej historii. Barnabas jest globalnym liderem biznesowym z udokumentowanym doświadczeniem w rozwijaniu globalnych firm i międzynarodowych zespołów zarówno w tradycyjnym sektorze inwestycyjnym, jak i w zdecentralizowanej branży finansowej i technologicznej. Jesteśmy zachwyceni jego obecnością na pokładzie – to oznacza pierwszy z wielu kroków naprzód, który umożliwi rozwój Zondy w całej Europie, zanim jeszcze w tym roku wyruszy w dalszą drogę – podkreśla Przemysław Kral, CEO Zondy.