bitbay gieldy 710x100

Kanga Exchange

Kanga Exchange opinie

Kanga Exchange – podstawowe informacje

Kanga Exchange to polska firma założona w 2018 roku, stawiająca sobie za cel propagowanie użytkowania kryptowalut w codziennym życiu. Ich podstawową działalnością było obsługiwanie giełdy cyfrowych walut, ale wraz z upływem czasu i rozwojem rozszerzyli swoje usługi. Działalność została zarejestrowana poza Polską przez względy formalne, ale pomimo tego Kanga Exchange posiada licencje wydane między innymi przez Komisję Nadzoru Finansowego. Jest to dowód na to, że firma działa zgodnie z literą prawa, ma stabilną sytuację finansową oraz, że odpowiednio zabezpiecza ona swoich klientów. Czyni to między innymi poprzez rozproszenie swoich środków i nietrzymanie ich na jednym rachunku bankowym. Kanga ma ambicję stację się światową platformą pokroju giełdy Binance.

KANGA EXCHANGE GIF

Obecnie firma oferuje między innymi portfel do przechowywania kryptowalut (pod nazwą Kanga Wallet), kantory kryptowalutowe (w tym również stacjonarne), bramki płatności i wiele innych. Kanga Exchange mocno stawia na kontakt z klientem, dlatego jest dość aktywna w wielu znanych mediach społecznościowych takich jak Facebook, Youtube czy Instagram.

Założyciele Kanga Exchange mogą pochwalić się dość sporym doświadczeniem w branży Fintech, poprzedzającym założenie giełdy. Odpowiadali między innymi za opracowanie i wdrożenie systemów do optymalizacji obiegu gotówki w bankach.

Kanga Exchange i stablecoin Omega

Zaakceptowanie planu biznesowego Kanga Exchange przez Komisję Nadzoru Finansowego wymagało poddania się odpowiednim regulacjom. Z tego powodu ta giełda kryptowalut nie przechowuje walut fiducjarnych (FIAT). Oznacza to w praktyce, że za wpłacane na potrzeby transakcji pieniądze tak naprawdę kupuje się stablecoin Omega (OmegaPLN). Pozostaje on w związku ze złotówką, w relacji 1:1 (jeden oPLN za jeden PLN). W przypadku wypłaty środków działa to dokładnie na takiej samej zasadzie. Użytkownicy sprzedają swoje OmegaPLN zgromadzone w ramach giełdy za złotówki. Kanga Exchange używa także innych stablecoinów takich jak Omega Euro i Omega Dolar.

Za zakupione stablecoiny możesz dokonywać różnego rodzaju transakcji na Kanga Exchange. Kupisz za nie inne kryptowaluty, zapłacisz za produkty i usługi za pomocą bramki płatniczej, swobodnie wymienisz się nimi z innymi użytkownikami Kanga Express (przesyłanie na numer telefonu lub adres e-mail), a także wykorzystasz je w kantorach partnerskich.

Wpłat środków na swoje konto na Kanga Exchange możesz dokonać na różne sposoby. Wlicza się w to tradycyjny przelew bankowy, Dotpay czy wpłatomat. Istnieje też możliwość wpłacenia kwoty za pośrednictwem stacjonarnych placówek partnerskich. Podobna różnorodność i swoboda wyboru dotyczy wypłat.

Możliwości giełdy Kanga Exchange

Dla wszystkich zainteresowanych handlowaniem kryptowalutami na Kanga Exchange serwis przygotował sporo możliwości. Oprócz standardowych transakcji wymiany, kupna i sprzedaży, dostępne są także dodatkowe opcje. Przykładem może być możliwość zostania afiliantem giełdy. Dzięki polecaniu jej innym osobom możesz otrzymać stały profit z pobieranych od nowych klientów prowizji.

Giełda Kanga Exchange posiada bardzo duży wybór różnych kryptowalut. Oprócz znanych wszystkim BTC, ETH czy USDT znajdziesz tam też mniej popularne altcoiny. Dzięki temu masz bardzo duże możliwości inwestycyjne.

gif kanga exchange

Ciekawą opcją oferowaną przez Kanga Exchange jest możliwość kupowania i sprzedawania kryptowalut w kantorach stacjonarnych lub bankomatach. Tego typu usługa jest obarczona prowizją w wysokości 3% od transakcji. W jaki sposób się to odbywa? Pierwszym krokiem jest ściągnięcie na telefon aplikacji Kanga Wallet. Potem należy utworzyć osobiste konto na giełdzie Kanga Exchange, uzgodnić w interesującym Cię kantorze warunki wymiany, a następnie wygenerować odpowiedni kod. Po odhaczeniu tych kroków można udać się do wybranego kantoru, pokazać jego pracownikowi otrzymany kod, a następnie potwierdzić transakcję przez aplikację. Ostatnią rzeczą do zrobienia jest przekazanie lub odebranie zapłaty za kryptowalutę.

W przypadku wypłat realizowanych przez bankomaty (lub wpłat we wpłatomatach), należy skontaktować się wcześniej z obsługą klienta Kanga Exchange telefonicznie lub mailowo. Po uzgodnieniu szczegółów operacji można udać się do umówionego bankomatu i przy pomocy podanego przez operatora kodu blik dokończyć transakcję.

Aplikacja Kanga Wallet

Giełda Kanga Exchange posiada swój własny portfel cyfrowy. Kanga Wallet zapewnia dostęp do aktualnych kursów walut i podgląd salda zgromadzonych na koncie środków. Umożliwia on oczywiście kupno i sprzedaż kryptowalut online, ale jest też niezbędny do obsługiwania wszelkich transakcji stacjonarnych.

Portfel Kanga Wallet można ściągnąć na urządzenia mobilne działające na systemach Android oraz iOS. Sama instalacja aplikacji, jak i korzystanie z niej nie są obarczone dodatkowymi kosztami.

Kanga Exchange – opinie

Ta polska giełda może pochwalić się dość dobrymi opiniami na serwisach branżowych. Ciągły rozwój i dużo funkcjonalności sprawiają, że zyskuje ona sporo nowych klientów. Zachęcamy również do zapoznania się z opiniami użytkowników Kanga Exchange, które dostępne są na naszej stronie. Z pewnością pomoże Ci to zdecydować, czy ta giełda to prawidłowy wybór dla Twoich inwestycji.

> Lista i opinie o innych kantorach kryptowalut <

84 opinie o “Kanga Exchange”

  1. Mam nowe konto, w pełni zweryfikowane. Wpłata super, błyskawicznie i bez problemu. Zamiana na BTC też gładko. Zlecenie wypłaty BTC, i schody, kilka godzin i nic. Poprosiłem o wstrzymanie wypłaty BTC, po następnych kilku godzinach zlecenie wstrzymane. Ale też środki zablokowane już 4 dzień. Bezczelne tłumaczenie, że dla mojego dobra :)). Na infolini uslyszalem z uśmiechem, że mogę czekać i tydzień, a co. Dno, czuję się jak okradziony. Klient nic nie może, nawet nie może poskarżyć się o kradzież bo pieniądze na kandze pewnie są własnością Kangi. Haha.
    Jeśli chodzi o moją opinię to jest jak dla mnie dno i radzę trzymać się z daleka od takich cwaniaków. No chyba, że komuś nie zależy na pieniądzach. A jeśli po tygodniu kurs spadnie to mi ktoś odda? A takie ładne filmiki na YT:)) Wyrazy współczucia dla innych, którzy też dali się nabrać.

    Odpowiedz
  2. Przeczytałem regulamin Kanga i dochodzę do przykrych wniosków, że Wasze funkcjonowanie jako firmy (giełdy), opiera się tylko na tym, że ci co szukają szczęścia na Waszej giełdzie, w ogóle nie czytają Waszego regulaminu. Otóż z treści tego regulaminu wynika, że tak na prawdę, użytkownik, poza kupowaniem, to właściwie nie ma żadnych praw. Chociaż Wasze restrykcyjne przepisy zawarte w regulaminie, odnoszą się również do kupna, to z opinii, które tu wyczytałem, problemy zaczynają się dopiero przy sprzedaży, bądź też przy chęci przekazania zakupionych środków na inne konto, nawet w przypadku na konto tego samego użytkownika. Z treści tego regulaminu wynika, że możecie w każdej chwili i to bez uzasadnionej przyczyny, zablokować komuś konto, na taki okres na jaki będziecie chcieli. Bez uzasadnionej przyczyny, bo samo podejrzewanie kogoś o jakieś machloje, nie powinno być podstawą do zablokowania. Żeby komuś wstrzymać wypłatę jego pieniędzy, to trzeba mieć poważne zastrzeżenia a w przypadku nie trafionych i nie uzasadnionych podejrzeń, powinniście za okres blokady konta, wypłacić ludziom odsetki w transakcjach handlowych, nie mówiąc już o tym, że wypadałoby, tego kogoś przeprosić. Oczywiście przeprosin nie nakazują żadne przepisy ale wynika to ze zwykłej osobistej kultury, bo jeśli się kogoś o coś podejrzewa a później okaże się, że niesłusznie, to należałoby wypowiedzieć (napisać) to jedno słowo ,,PRZEPRASZAM”. Mało tego, że dla Was to słowo jest nieznane, to jeszcze z Waszego regulaminu wynika, że ,,zawodnikowi”, ponownie możecie w każdej chwili zablokować konto i to na taki okres na jaki będziecie chcieli, bo przecież ciągle coś może się nie zgadzać, albo twarz nie wyraźna, albo poddany weryfikacji postarzał się i są zastrzeżenia bo twarz na selfi jest nieco inna niż w dowodzie osobistym, bo użytkownik teraz ma brodę a w dowodzie osobistym jej nie miał (co by oznaczało, że powinien sobie wyrobić nowy dowód z brodą albo zgolić brodę) a gdy już zgoli sobie tą brodę, to też nie będzie dobrze, no bo dowód robił 5 lat wcześniej a teraz się już postarzał, nie mówiąc już o tym, że w ciągu tego okresu zmienił sobie jeszcze fryzurę, i tak można w nieskończoność i czujecie się bezkarni, bo przecież ,,zawodnik” zaakceptował regulamin i z tego względu ciężko mu będzie dochodzić swoich roszczeń przed sądem. Jakby co, to można zawsze zgonić na system, bo przecież Wy jesteście w porzo ludzie, tylko ten system jest taki upierdliwy, że nie wiadomo, kiedy i za co blokuje konta a to , że ten system sami stworzyliście i macie możliwość go skorygować, to już o tym najlepiej nie mówić, no bo skoro ,,zawodnicy” biorą udział w wyścigu i zawsze są chętni, to po co pozbywać się instrumentu, który przyczynia się do zwiększania płynności finansowej giełdy a fakt, że odbywa się to kosztem ludzi, to przecież nie ma większego znaczenia, nie bądźmy drobiazgowi.
    Reasumując, proszę o odpowiedź, na jakiej podstawie pozwoliliście sobie na tak bezprawne zapisy w Waszym regulaminie, tylko proszę nie operować ogólnikami jakimi są nazwy ustaw czy rozporządzeń, lecz zawartymi w tych ustawach przepisami tj, art. paragraf, ust. p-kt. Szczególną uwagę zwracam na fakt, że wasz regulamin zawiera klauzule abuzywne i całkowicie niezgodny jest z przepisami RODO jak również z innymi przepisami, np. zasadami współżycia społecznego, o czym wspominacie w par.1 p-kt.5 Waszego regulaminu ale oczywiście tylko w odniesieniu do użytkowników, bo przecież Was dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego nie dotyczą. Każdy kto zaskarży Was do sądu za takie postępowanie, powinien w 1-wszym punkcie pozwu wnosić o unieważnienie tego regulaminu i sądzę, że nie będzie miał z tym żadnego problemu. Najlepszym przykładem i kuriozum Waszych niedorzeczności jest par.9 p-kt.4 regulaminu, cyt. ,, Operator może bez zgody Użytkownika przenieść prawa i obowiązki wynikające z regulaminu na jakikolwiek inny podmiot, na co Użytkownik niniejszym wyraża zgodę.” Nie sądziłem, że możecie bez mojej zgody przekazać moje prawa do własnych środków dla jakiegoś innego użytkownika – to jest ewenement, który się nadaje tylko do opublikowania.
    Pozdrawiam twórców giełdy z propozycją nie zapominania, że funkcjonujecie tylko dzięki – jak Wy to nazywacie- Użytkownikom, z nadzieją, że odniesiecie się do uwag w tej opinii.

    Odpowiedz
    • JJ, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią! W celu uzyskania informacji dotyczących Twoich wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta drogą mailową pod adresem support@kanga.exchange. Nasz zespół udzieli Ci odpowiedzi na wszelkie pytania.

      Chcielibyśmy także poinformować, że przekażemy Twoją opinię do naszego działu prawnego. Doceniamy wszelkie uwagi naszych klientów, które pozwalają nam na ciągłe doskonalenie naszych usług.

      Pozdrawiamy,
      Zespół Kanga

    • Coś w podobie mnie spotkało. Niestety. Środki zablokowane i kaplica. Klient nie ma żadnych praw. Jedyne co mogę powiedzieć to trzymać się zdaleka od takich. Brrr

  3. Nie polecam – wysłane środki usdc poszły w próżnię ponieważ adres tworzony do transferów został stworzony przez system po wykonaniu transferu. Oczywiście to nie ich wina. Brak jakiejkolwiek informacji w serwisie przy wpłacie o tym, że adres portfela może jeszcze nie istnieć. Musisz się domyślić, że kliknięcie w odpowiednią pozycję dropdowna powoduje wygenerowanie adresu w sieci – ABSTRAKCJA. Support – to raczej jakiś automat a nie support – zerowe możliwości na otrzymanie sensownego wsparcia. Nie Polecam

    Odpowiedz
    • Cześć Krzysztofie!
      Najmocniej przykro Nam to słyszeć, ale niestety w przypadku generowania adresu PO depozycie zgodnie z naszą polityką nie kwalifikuje się na odzyskanie go.
      Na przyszłość polecamy wpierw stworzyć adres.
      Pozdrawiamy i wszystkiego dobrego. 🙂

  4. Fajna giełda z wieloma możliwościami, ale weryfikacja KYC i cała obsługa klienta to jest tragedia. Przy weryfikacji trzeba się nieźle napocić żeby wszystko udało się przejść, a co do obsługi klienta to pracowników chyba nikt nie poinstruował, że telefon należy odbierać, a i na maila wypadałoby w ten sam dzień odpisywać (na stronie widnieje informacja, że obsługa klienta pracuje w godzinach 8-16 a od 14 brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu)

    Odpowiedz
    • Cześć Adam!
      Najmocniej przykro Nam to słyszeć, dokładamy wszelkich sił, aby nasz customer service był na jak najwyższym poziomie.
      Ciężko odnieść się do Twojego komentarza, na wszystkie maile odpowiadamy w przeciągu 48 godzin roboczych.

  5. Kanga, a miało być fajnie… KYC posunięte do granic absurdu, nie raz je przechodziłem, jednak nigdy nie robiłem szpagatu w kącie trzymając 1 ręką plik banknotów jako dowód posiadania pieniędzy na zakup krypto, a w drugą trzymając dowód tożsamości z kodem weryfikacyjnym napisanym na czole. no fajnie się tam bawią.

    Odpowiedz
    • Cześć!

      Nasza procedura KYC jest dostosowana pod wymogi AML, których musimy przestrzegać.
      Jednak w tej procedurze nie jest uwzględnione trzymanie pliku banknotów, niektórzy użytkownicy w ramach dodatkowego zabezpieczenia muszą wysyłać selfie z dowodem i generowanym kodem napisanym na kartce.
      To wszystko jest wdrożone jedynie w w dobrej wierze i ochronie naszych użytkowników.

    • Zgodnie z ich regulaminem, to że raz przeszedłeś taki cyrk, to wcale nie oznacza, że nie będziesz tego przechodził jeszcze nie jeden raz. Zapoznaj się dobrze z regulaminem i wszystko będzie jasne.

  6. Zakupiłem 0.5 BTC w kantorze w piątek po 16, od razu przelałem na swój zewnętrzny portfel. Spodziewałem się, że środki zostaną przesłane w ciągu 30-60 min. Po godzinie zaczęła się delikatna nerwówka, transakcja cały czas widniała jako „W TOKU”, próbowałem dzwonić na infolinię, jednak połączenie nie mogło zostać zrealizowane. Koło godziny 18 zacząłem szukać informacji na temat tego kantoru w Internecie ponieważ była to moja pierwsza transakcja z nimi, trafiłem na tą stronę i zacząłem się coraz bardziej denerwować, po przeczytaniu kilkunastu komentarzy wszystko zaczęło wskazywać na to, że zostałem oszukany i że BTC nie dojdą na mój portfel i zaczynałem denerwować się coraz bardziej. Jednak potem zacząłem jeszcze bardziej szperać po Internecie, widziałem że firma jest aktywna w mediach społecznościowych, i przeczytałem ponownie mail potwierdzający transakcje w którym jak byk było napisane, że środki zostaną przesłane do 48 godzin. Trochę się uspokoiłem i szczęśliwie po 23 godzinach środki dotarły na mój portfel! 🙂 Więc nie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy, być może konkurencja robi czarny PR.

    W każdym razie u mnie WSZYSTKO PRZEBIEGŁO POMYŚLNIE (trwało to jednak dłużej niż się spodziewałem).
    POLECAM USŁUGI KANTORU 🙂

    Odpowiedz
    • Cześć Tomku!
      Bardzo Nas cieszy Twoje pozytywne doświadczenie zakupu krypto w kantorze. W kwestii długiego oczekiwania na wypłatę BTC, 23 godziny nie są standardem na naszej platformie, zazwyczaj to kwestia kilku potwierdzeń na sieci. 😉
      Ciągle pracujemy nad usprawnianiem modułu wypłat i z każdym dniem stajemy się coraz lepsi. ✊

  7. Po przeczytaniu tych negatywnych opinii postanowiłem skorzystać zamiast z kangi z bitomatu(kompletna porażka pod różnymi względami), więc zdecydowałem jednak spróbować kangi i zadzwoniłem do osoby współpracującej z kanga w moim regionie tzw. kanga locals(lista dostępna na stronie kangi), sprzedałem tej osobie bitcoina za pomocą kanga wallet i otrzymałem dużą ilość gotówki do ręki bez kyc, wszystko zadziałało idealnie i bez problemów, rozumiem że niektórzy mają tu negatywne doświadczenia ale to nie znaczy że zawsze u każdego tak jest i że firma to oszuści bo ja odniosłem zupełnie inne wrażenie, dlatego polecam kange chociażby w kwestii sprzedaży krypto za gotówkę do ręki.

    Odpowiedz
    • Super!
      Staramy się zapewnić możliwie jak najlepszy experience wymiany gotówki na kryptowaluty.
      Dziękujemy za feedback.

  8. Po przeczytaniu większości opinii, wniosek nasuwa się jeden – większość niezadowolonych/oszukanych/pokrzywdzonych osób pokrzywdziło się samo poprzez brak choćby elementarnego rozeznania się w temacie giełdy/aplikacji/feature’ów tj. zapoznania się z informacji które giełda bykami publikuje na swoich stronach, SM itp. Zatem później zostaje tylko typowo polskie podejście czyli przepowiednie/płacz/mazgajenie się/hejt i creme de la creme czyli obwinianie innych za własne błędy i brak wiedzy.
    Ja korzystam dłuższy czas i wszystko działa i odbywa się według informacji, które giełda podaje: kyc, bliki, wypłaty/wpłaty/aplikacja. Nie mam co do giełdy żadnych obiekcji.
    Polecam osobom ale tylko tym choćby odrobinę myślącym i rozgarniętym.

    Odpowiedz
    • Mistrzu a próbowałeś wypłacić środki z tej świetnej giełdy, lub próbowałeś nawiązać jakiś sensowny kontakt z supportem ? Myślę, że płacz się pojawi, w momencie gdy będziesz próbował to zrobić 🙂

    • No ja jestem userem Kangi od dawien dawna – problemów z wpłatą i wypłatą nie ma żadnych. Sprzedaż na FIAT też działa spoko – nie czeka się dłużej jak na zwykły przelew elixirem z banku. Przyznam, że wiele osób, które znam używa Kangi i żadna z nich nie miała z nią kiedykolwiek jakiekolwiek problemów. Na moje większość tu 'oszukanych’ to trolle z konkurencji.

    • Dzięki Kris za podzielenie się swoimi odczuciami z naszą platformą!
      Cały czas pracujemy nad korektami UX/UI strony, aby każdy z nowych użytkowników mógł swobodnie po niej poruszać.

    • Wow wow, super, a dlaczego nie odpisujecie ludziom na zapytania do supportu dotyczące blokad środków na ich portfelach? , tylko tak świetnie udzielacie się na forach dyskusyjnych ? ;] Totalna porażka a nie kantor, zwykli oszuści i nagabywacze!!

  9. Czekam na odpowiedz supportu 4 dni, 0 reakcji i żadnych odpowiedzi. 3700 USDT po prostu się nie zaksięgowali w tej śmieciarskiej aplikacji za 3 grosze. I nikt nie chce pomagać. Nie polecam mocno.

    Odpowiedz
    • OSZUSTWO, SCAM!!! Witam, chciałbym tylko tutaj przestrzec każdego, komu przyjdzie na myśl wpłacić swoje środki na Kanga exchange / Kanga Wallet. Prawdopodobnie po wpłacie środków i próbie jej wypłaty wasze fundusze zostaną zablokowane poprzez KANGA. Osobiście wpłaciłem 3500 PLN. 2000 PLN udało mi się przesłać na mój portfel, 1500 PLN zostało zablokowane z niewiadomych względów. Próbowałem nawiązać kontakt z supportem, ale oni wydają się tak jakby nie posiadali żadnego supportu . Jednyne wiadomości które od nich otrzymuje to to iż przekazali sprawę do działu techniczego i sami czekają… Czekam już na odblokowanie środków ponad miesiąc czasu, piszę maila do supportu średnio co 5-6 dni (łącznie ok 8 e-maili wysłanych z zapytaniem co z moimi środkami / jak je odblokować / kiedy to nastąpi ) Niestety brak żadnego rezultatu. Czuję się oszukany i szczerze wątpię że kiedykolwiek odzyskam te środki a zwłaszcza gdy czytam opinie innych poszkodowanych użytkowników KANGA !

    • Nasz support odpowiada zazwyczaj w przeciągu 48 godzin, czas ten może się wydłużyć jeżeli mamy bardzo dużo zapytań.
      Nie ma sytuacji bez wyjścia- zależy nam, aby każdy case każdego użytkownika został rozwiązany najszybciej jak to tylko możliwe.

  10. Zaczynają się już zwijać powoli. Zawsze jak wchodzi giełda na rynek, to na początku wszystko działa super, żeby zachęcić ludzi do wkładania swoich pieniędzy. Tak samo było z Kanga. Na początku istnienia mają same dobre opinie, ale teraz same złe. Ja chciałem wypłacić z bankomatu blikiem 500 zł, ale nie udało mi się. Kod który przysłali był niepoprawny. Piszę do nich już od 5 dni, bo pieniądze z konta mi zniknęły, ale wypłaty nie było. Dzwoniłem na podany nr telefonu w mailu przy kodzie blik, jakbym miał problemy z wypłatą, ale raz odezwał się jakiś człowiek z Estonii, który nie rozmawiał po polsku, a później był już całkowicie wyłączony. Także maile i telefony bez odpowiedzi. Ja już pogodziłem się z tą stratą 500 zł i dobrze, że nie mam więcej, ale co mają powiedzieć ci, którzy stracą setki tysięcy. Będzie płacz i samobóje.

    Odpowiedz
    • Cześć!
      Kanga działa już od 2018 roku i nigdzie się nie „zwija” ;), wręcz przeciwnie, dalej kontynuujemy naszą światową ekspansję kantorów.
      Na wszyskich naszych kanałach supportu pracują osoby, których natywnym językiem jest polski.
      Zależy Nam, aby nie zostawić żadnej sprawy bez rozwiązania.
      Napisz do Nas na dedykowanym profilu Telegram- t.me/KangaBankomaty

    • Zwrócono mi w końcu te 500 zł. Teraz kontakt z nimi był elegancki, oby tak zostało.

  11. Pozytywne opinie pisane przez pracownikow, brdzmi legitnie 🙂

    Prawda jest tak ze przelew złotówkowy idzie tydzien albo nie idzie wcale, prowizje sa absurdalnie wysokie, przelew miedzy giełdami to horror.i trwa wieczność. Jesli to ma sie nazywać giałda krypto jak tydzień idzie zasilenie konta to o czym my tu mowimy w ogóle. To jest scam i tyle. Wałki sie robi na pogubionych trasnakcjach, jeden si eupomni drugi nie i hajs sie zgadza. Firma postawiony na lewiznie w uk i wio do przodu.

    Odpowiedz
    • Pisanie fałszywych ocen w internecie jest sprzeczne z naszym poczuciem moralności, stawiamy na transparentność i autentyczność.
      Przelewy w zależności od banku są księgowane do ośmiu godzin.
      Kanga w swojej ofercie ma szeroki wachlarz usług, który pozwala nam na rozwój i generowanie kapitału. 😉
      Moduł wypłat regularnie jest aktualizowany, aby transakcje były konsolidowane w parę sekund.

  12. Ja przeszedłem proces weryfikacji pozytywnie. Wpłaciłem sobie przelewem z konta bankowego na Kanga 200eur.. w czwartek.. mamy dzis poniedziałek a środków wciąż nie ma.. to jakieś żarty..

    Odpowiedz
    • Pawle, przelewy w obcych walutach potrzebują znacznie więcej czasu na przesył pomiędzy jednostkami bankowymi i nie jest on od nas zależny.
      Księgowanie po Naszej stronie odbywa się do 8 godzin roboczych.

  13. Polecam się wstrzymać chwilowo z wpłatami na giełdę. Od 30 godzin wisi mi wypłata ze statusem „oczekujący”. Support nie odpowiada na pytania.

    Odpowiedz
    • Mogłeś długo czekać. Zależne to jest od tokena. Niektóre idą szybko, a inne tygodniami. Ja jestem ogólnie z nich zadowolony a przejechałem się na binance.

    • Gracjanie, od Twojego wpisu wiele się zmieniło… na lepsze 😉 wpłaty i wypłaty crypto przechodzą teraz znacznie szybciej bez wspomnianego błędu.
      Support odpowiada na zapytania w ciągu 48 godzin.

  14. Raczej odradzam:
    MINUSY:
    1. Nie ma mowy o żadnych anonimowych transakcjach za pośrednictwem Kangi. Wszystko (dźwięk, obraz) jest nagrywane przez kamery w lokalu. Gdy zapytałem czy kamera musi być włączona w trakcie transakcji, dostałem odpowiedź, że musi być dla bezpieczeństwa ponieważ mogę być potencjalnym bandytą…
    2. Kanga nie wspiera wypłat na normalne portfele np. Ledger. Nie można zakupić krypto w lokalu i poprosić o wypłatę na własny adres co jest moim zdaniem sporym minusem. Wszystko musimy robić w obrębie ich aplikacji. W trakcie instalacji aplikacji nie zauważyłem żeby aplikacja tworzyła seedy, za pomocą których mam dostęp do prywatnych kluczy. Pytanie co się dzieje w przypadku utraty dostępu do telefonu. Podobno można wypłacać poza aplikację kanga ale wtedy koszty są bardzo duże.
    3. Posiadają wsparcie dla Stablecoinów tylko na sieci Ethereum.
    4. Słaba obsługa klienta
    PLUSY:
    1. Prowizja 3%. Jest to niżej niż u konkurencji ale pewnie wiąże się to z tym, że robią transakcje w obrębie własnej sieci Kanga.
    2. Mają własny token i jego tokenomika wydaje się być całkiem w porządku.

    Mam nadzieję, że komuś moja opinia się przyda.

    Pozdrawiam.

    Odpowiedz
  15. Uwaga na rozliczenia podatkowe! Kanga wystawia faktury jak wpłacacie złotówki na giełdę i możecie dzięki temu udokumentować przed Urzędem Skarbowym koszty zakupu kryptowalut ale Kanga nie wystawia żadnych dokumentów przy wypłacie złotówek z giełdy i nie macie żadnego potwierdzenia dla Urzędu Skarbowego przychodu z tytułu sprzedaży kryptowalut.
    Dlatego sprzedając krypto lepiej skorzystać z jakieś giełdy czy kantoru, który wystawia jakieś potwierdzenia albo można chociaż samemu ściągnąć potwierdzenie z historii transakcji, bo na Kandze nawet nie da się zrobić print srceena z zamiany omegaPLN na złotówki, bo w historii transakcji nie widnieje taka operacja.

    Prawo jest jasne w tym zakresie:
    Dz.U.2021.1540
    USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
    Art. 87. [Wystawianie rachunków przez podatników]
    § 1.
    Jeżeli z odrębnych przepisów nie wynika obowiązek wystawienia faktury, podatnicy prowadzący działalność gospodarczą są obowiązani, na żądanie kupującego lub usługobiorcy, wystawić rachunek potwierdzający dokonanie sprzedaży lub wykonanie usługi.

    Odpowiedz
    • Przecież to Ty sprzedajesz, to jak Ci Kanga ma wystawić dokument człowieku? Jako sprzedający Ty wystawiasz dokument – przeczytaj co wytłuściłeś w powyższym i przeanalizuj:

      `podatnicy prowadzący działalność gospodarczą są obowiązani, na żądanie kupującego lub usługobiorcy, wystawić rachunek potwierdzający dokonanie sprzedaży lub wykonanie usługi`

      Ewentualnie napisz do supportu i zapytaj co zrobić w takim przypadku – może Ci Kanga wystawi wtedy fakturę na usługę zakupu krypto 😉

    • Kanga wykonuje usługę zamiany kryptowalut na złotówki i ma obowiązek wystawić dokument potwierdzający wykonanie takiej usługi. Nie wiem czego tu nie rozumiesz.

      Jak idziesz do kantoru i sprzedajesz euro to Ty wystawisz kantorowi dokument, czy dostajesz od kantoru potwierdzenie wykonania takiej usługi?

      Jak nie wiesz, to idź sprawdź zanim napiszesz kolejny wpis mający na celu tylko rozmydlenie problemu, który realnie występuje.

    • Nie wiem, dlaczego uważasz, że problem rozmydlam. Czy jak na allegro jesteś sprzedawcą i ktoś od Ciebie kupuje towar, to liczysz na to, że to kupujący wystawi Ci dokument potwierdzający sprzedaż? Ja nie prawnik, tylko Kowalski i nie znam się, ale wydaje mi się to oczywista oczywistość – ale jeśli jest tak jak mówisz, to pisz do Kangi – przecie mają tam działy prawnicze – na moje wiedzą co jest w ich obowiązkach, a co nie 🙂

    • Kanga jest sprzedawcą usługi, więc ciążą na niej obowiązki sprzedawcy.
      Niestety dział prawny podobnie jak dział IT w Kanga jest strasznie ubogi i sporo tematów ich przerasta. Możesz sobie do nich pisać ale nie liczyłbym na jakąś merytoryczną odpowiedź. Tak ta firma działa.

  16. Odradzam stanowczo.Wpłaciłem 300zł i chciałem przesłac je na inny portfel bitcoin.Zabrało 115łzł prowizji,reszty nie moge wypłacic bo prowizja to 115zl… tragedia

    Odpowiedz
    • Poczytalem opinie na killu stronach o kanga i niestety strach inwestowac u nich pieniedzy. Pewnie bylbym 50 000€ w plecy przed proba wyplaty z ich gieldy.

  17. Jakie anonimowe wypłacanie hajsu z krypto. ? Co to za giełda której nie mam na coin market cap nawet? Nie ma i nie będzie anonimowych wypłat a jak tak myślicie to jesteście dawcami kapitału i nic nigdy nie zarobicie. Po 1 jak wypłacisz z 300 tyś zł i będziesz chciał kupić za to dom czy samochód to jak udowodnisz skąd masz taki hajs I że jest legalny? W urzędzie zapytają czy zapłaciłeś podatek od tych pieniędzy skąd one pochodzą i zapytają o historie transakcji. Jak tego nie przedstawisz w urzędzie to odrazu wezmą Cie pod lupę i długo będą obserwować.

    Odpowiedz
    • Nadal są anonimowe wypłaty i wpłaty ale na niewielkie kwoty, choć zawsze jest ryzyko że giełda zażąda od Ciebie weryfikacji.

    • Ty czujesz, ale korzystasz z tej giełdy? Bo ja mam skrajnie negatywne doświadczenia, a na wielu giełdach już byłem

  18. Początek weryfikacji KYC przebiegał pomyślnie,ale potem poproszono mnie o zrobienie selfie z dowodem osobistym póżniej z innym dokumentem, a więc zrobiłem selfie z paszportem i okazało się że system nie znajduje wspólnych cech z fotografią na dokumentach i moim aktualnym zdjęciem, nadmieniam że z moim paszportem i dowodem osobistym byłem kilka razy za granicą i przechodziłem różne kontrole i nie było żadnych problemów

    Odpowiedz
    • Panie Kazimierzu, przepraszam za zaistniałą sytuację. Bardzo proszę o kontakt pod numerem telefonu +48 58 573 36 33 gdzie bezpośrednio wyjaśnimy sytuację i poradzimy co dalej zrobić. Jeśli woli Pan kontakt mailowy to proszę o kontakt poprzez email: support@kanga.exchange.

  19. nie wiarygodny kantor/ bez przyczyn blokują środki wymagają weryfikacji do zwrotu środków / nie wypłacają / jak platformy inwestycyjne wplata działa w jedna Stronę

    Odpowiedz
    • Przykro Nam z powodu tej sytuacji. Wymagamy dodatkowej weryfikacji tylko w przypadkach jeżeli nasz system wykryje podejrzaną aktywność. Każdą sprawę możemy wyjaśnić bezpośrednio pod numerem telefonu +48 58 573 36 33, lub poprzez email: support@kanga.exchange. Zapraszamy do kontaktu, pomożemy rozwiązać każdy problem.

  20. Dzień dobry.
    Mam pytanie odnośnie mojej wypłaty z waszej strony. Dla czego mam wysyłać swoje dokumenty? Max co mogę wysłać to wyciąg z konta bankowego.

    Pozdrawiam

    Support Kanga
    czw., 15 lip, 16:51 (23 godziny temu)
    do mnie

    Dzień dobry,

    Dziękujemy za kontakt z biurem obsługi Kanga Exchange.
    Pani wypłata nie zostanie zatwierdzona jeśli nie wykona Pani weryfikacji KYC, która jest obowiązkowa i wymagana prawnie, a my jesteśmy zobowiązani do jej przestrzegania.
    Dokumenty przekazane podczas weryfikacji KYC należy załączyć na swoim koncie na kanga.exchange w zakładce WERYFIKACJA.
    Dokumenty te są ścisle przechowywane i zabezpieczone przez oddzielny system, dlatego też nie ma możliwości dosłania ich np. drogą email.
    Wszelkie dane na dokumentach przekazanych do weryfikacji muszą być czytelne jednak jest możliwość nałożenia znaku wodnego na nie, jeśli użytkownik ma jakiekolwiek obiekcje i obawy co do ich wykorzystania.
    W razie dalszych pytań jesteśmy do Pani dyspozycji.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    czw., 15 lip, 17:03 (23 godziny temu)
    do Support

    Ja nie zdecydowanie nie będę wysyłać zdjęcia. Proszę o odblokowanie transakcji albo zwrot środków na moje konto bankowe. Dziękuję.

    Support Kanga
    czw., 15 lip, 17:15 (23 godziny temu)
    do mnie

    Witamy ponownie,

    Wypłata zlecona nie może być anulowana, ponieważ jest już przetwarzana.
    Pani środki będą w blokadzie do momentu przejścia z wynikiem pozytywnym weryfikacji KYC.
    Nie ma również możliwości, abyśmy to my przelali Pani środki na rachunek bankowy- takie operacje na koncie może dokonywać jedynie właściciel konta, nawet my jako administratorzy nie mamy takich możliwości.
    Wypłata na konto bankowe po zamianie BTC na oPLN wymaga również przejścia weryfikacji KYC.
    W razie dalszych pytań jesteśmy do Pani dyspozycji.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    czw., 15 lip, 17:31 (23 godziny temu)
    do Support

    A dla czego ta transakcja została zablokowana? Z czym to jest związane?

    Support Kanga
    czw., 15 lip, 17:48 (22 godziny temu)
    do mnie

    Witamy ponownie,

    Transakcja została zablokowana przez system a konto zostało wytypowane do weryfikacji.
    Dzieję się to najczęściej przy pierwszej lub drugiej wypłacie poza giełdę.
    Polityka taka ma na celu przeciwdziałaniu praniu pieniędzmi a przede wszystkim ochronie środków użytkowników.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    czw., 15 lip, 18:51 (21 godzin temu)
    do Support

    Ja nie będę dokonywać weryfikacji. Czy jest możliwość ręcznie odblokować transakcje?

    Support Kanga
    czw., 15 lip, 19:19 (21 godzin temu)
    do mnie

    Witamy ponownie,

    Nie ma mozliwości odblokowania ręcznego, ponieważ jest to automatyczna blokada systemowa, która ściąga się w momencie przejścia z wynikiem pozytywnym weryfikacji.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    10:36 (6 godzin temu)
    do Support

    Jestem zmuszona odmówić przejścia jakiejkolwiek weryfikacji.
    Dokumenty których wymagacie nie prześle, ponieważ mam wątpliwości na temat rzetelności państwa działań.
    Zgodnie z informacją umieszczoną na waszej stronie weryfikacja przelewów do 4 000 PLN nie jest potrzebna, ze względu na to wybrałam dla siebie waszą stronę z pośród wielu. Rozumiem, iż wprowadzacie klientów w błąd i po dokonaniu przelewu blokujecie środki.
    Wymagam zwrotu wpłaconych prze zemnie środków w wysokości 1100 PLN lub realizację zlecenia. W przeciwnym wypadku będę zmuszona zgłosić reklamację i wykorzystać prawa przysługujące konsumentom.

    Z poważaniem, Malwina Śliwińska

    Support Kanga
    12:38 (4 godziny temu)
    do mnie

    Witamy ponownie,

    Zakładając konto na kanga.exchange użytkownik tym samym akceptuje regulamin, w którym informacje o weryfikacji KYC są również zawarte.
    Prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem a w szczególności z §3, w którym zawarta jest informacja, że „…Operator może w każdym czasie ograniczyć lub zablokować możliwość wpłat lub/i wypłat z Konta w ramach dostępnych portfeli w przypadku niezweryfikowania danych konta Użytkownika oraz w szczególności w przypadku podejrzenia Operatora, że zweryfikowane dane są fałszywe lub w przypadku naruszenia przepisów prawa czy też regulaminu.”
    Pełna treść regulaminu znajduję się na stronie support.kanga.exchange/pl/regulamin-serwisu/
    Informujemy zatem, że wypłata nie zostanie odblokowana do momentu przejścia z wynikiem pozytywnym weryfikacji KYC a środki będą w blokadzie.
    Reklamacja w Pani przypadku nie ma więc podstaw do jej rozpatrzenia bo wszystkie działania jakie prowadzimy są zgodne z naszym regulaminem, a prawem konsumenta zakładając konto na kanga.exchange jest jego przestrzeganie.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    13:06 (3 godziny temu)
    do Support

    Szanowni Państwo, zaznaczyliście na stronie, iż KYC jest potrzebny przy płatności kwot powyżej 4000 PL, a więc, jest to informacja, która sprzecza się z Państwa regulaminem, co wprowadza celowo konsumentów w błąd. Jeżeli Państwo życzą sobie postępowania w tej sprawie, to bardzo proszę. Dla mnie kwota wpłacona nie jest kwotą istotną, ale tu chodzi, przede wszystkim o zasady. Postępowanie, zawiesi Państwa działalność co najmniej na czas kontroli Państwa spółki. Reasumując, dla zwrotu wpłaconych przeze mnie środków KYC nie jest potrzebny. Jeżeli Państwo nie mogą zrealizować usługi, proszę zwrócić pieniądze na to samo konto z którego je przyjęliście. I proszę nie wmawiać, że jest potrzebny KYC. W podobny sposób do czargeback, realnie jest zwrócić środki przelewowe. Nie chcą przecież Państwo cywilnego postępowania, gdzie uczestnikiem wystąpi PKO BP. I wątpię, że macie Państwo prawników na tyle dobrych jak ja, o ile w ogóle ich macie.

    Support Kanga
    15:29 (1 godzinę temu)
    do mnie

    Witamy,

    Kwota 4000 zł, o której Pani wspomina, dotyczy wpłat przelewem bankowym na konto użytkownika na kanga.exchange a informacja o tym widnieje w zakładce wpłaty, przy próbie dokonania takiej transakcji. Nie dotyczy to wypłat.

    Limit transakcji bez KYC 4000.00 PLN.jpeg

    W przypadku wypłat na sieć Blockchain mamy mozliwość zablokowania przez system, każdej sumy takiej wypłaty i poproszenia użytkownika o dokonanie weryfikacji KYC w wybranych przez nas formach zgodnie z obowiązującym regulaminem, który każdy użytkownik akceptuje zakładając konto na kanga.exchange.
    Według informacji systemowej próbuje Pani dokonać wypłaty środków w postaci BTC a więc wypłaty na sieć Blockchain, którą zgodnie z regulaminem możemy wstrzymać do momentu przejścia przez użytkownika z wynikiem pozytywnym weryfikacji KYC.
    W przypadku wypłat oPLN na konto bankowe weryfikacji jest wymagana niezależnie od limitu a informacja o tym widnieje na stronie podczas próby wypłaty środków na konto bankowe również.
    Działamy zgodnie z właściwymi przepisami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu i jesteśmy zobowiązani do ich przestrzegania.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Kanga Exchange

    malwina sliwinska
    16:09 (36 minut temu)
    do Support

    Szanowni Państwo, informacja wprowadza konsumentów w błąd. Rozumiem, iż nie dociera do WAS to, ze nie możecie żądać KYC przy zwrocie środków, a regulamin przedstawiony na Państwa stronie sprzecza się z Ustawami Rządu oraz Dyrektywami UE. To jest taki sam s… jak na platformach inwestycyjnych, dodatkowo zajmujecie się wyłudzeniem dokumentów i danych osobowych. Jeżeli nie chcą Państwo wyjść z sytuacji w sposób polubowny – to tylko wasza strata czasu, odszkodowania za każdy dzień bezprawnego utrzymania środków os. f. i kosztów sądowych. Proszę nie wprowadzać w błąd, iż Państwo nie mogą odblokować środków ponieważ w rzeczywistości wygląda to inaczej. Szanowny pracowniku działu supportu proszę przekazać to do przełożonego, ponieważ jak zawiesi się państwa działalność wszyscy zostaniecie bezrobotnymi.
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
    • Obawiam się że nie jest to problem Kangi ale wszystkich giełd i kantorów kryptowalut. Czas kiedy można było anonimowo dokonywać transakcji już minął. W tej materii mamy coraz bardziej restrykcyjne przepisy.

  21. Oszukują ludzi!!!!To jest scam!! Zablokowali mi konto ,bez żadnej przyczyny ,gdy wpłaciłem 981 zł i zwerifikowałem się ! Czyli, mają moje dokumenty i środki!!

    Odpowiedz
    • Panie Marku, istnieje możliwość, że nasz system potrzebuje dodatkowych informacji z Pana strony, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 573 36 33 lub poprzez email: support@kanga.exchange. Wyjaśnimy sytuację.

  22. Duży plus za stablecoina w postaci oPLN (Omega PLN). Bardzo dobrze też działa POS na oPLN oraz na tokenach KNG.
    Dodatkowym atutem na rynku polskim są dostępne stacjonarne kantory walutowe.
    Polecam!

    Odpowiedz
  23. Zdecydowanie polecam. Giełda bardzo prosta i jasna w użytkowaniu. Do tego możliwy dochód pasywny dla tych, co lubią lokować i patrzeć jak codziennie im przybywa:)

    Odpowiedz
  24. Wpłaciłem 1000, pograłem pobawiłem się, zarobiłem, wypłaciłem tysiąc a za resztę gram dalej, giełda działa, nie wiem jak inne giełdy bo nie mam porownania, ale zostaje przy tej, życzę wszystkim zysków z tej zabawy:)

    Odpowiedz
  25. Gielda Kanga Exchange to moja alternatywa do lokat bankowych. Kiedy 10 lat temu srodki moglam przechowywac na koncie w banku i czerpac z nich 8 % robilam to. Dzisiaj jak juz wszyscy wiemy do pieneidzy w banku czesto dokladamy placac za oplaty bankowe.
    Kanga exchange daje mi przychod pasywny w wysokosci od 8 do nawet 15 %. Polecam edukowac sie jak dzia konto POS oraz kody promocyjne, ktore czesto daja dodatkowe 10%.
    Kanga exchange jest bardzo prosta w uzytkowaniu – w mojej opini najlepsza gielda dla poczatkujacych. Dziekuje za mozliwosc korzystania z tej gieldy. Polecam kazdemu kto lubi przychod pasywny. To nie jest zwykla gielda gdzie Twoje pieniadze poprostu znikaja – czesto dziala to jak zwykla lokata….

    Odpowiedz
    • Moim zdaniem będzie to największa polska giełda krypto już wkrótce. Każdy kto śledzi ich poczynania, wie, że Kanga rozwija się organicznie, solidnie i bez ciśnienia (co akrat uważam za plus). Mają nietypowe jak na polskie warunki rozwiązania POS, możliwość obrotu w kantorach, stawiają na tokenizację, itd. Kto jeszcze nie kupił tokenów KNG, niech to szybciutko zrobi, bo jeszcze są w promocji :).

  26. nie wiarygodny kantor/ bez przyczyn blokują środki i nie odpowiadaja na wiadomośći. Czuje się oszukany. nic nie wiadomo o moich środkach, wpłaćiłem i nie mogę wypłacić

    Odpowiedz
    • Cześć, nasz zespół ds. obsługi klienta odpowiada na wiadomości w ciągu 24h. Prosimy o opisanie problemu i wysłanie w tej sprawie maila na adres: support@kanga.exchange. Zweryfikujemy sprawę i bardzo chętnie pomożemy:)

  27. Bardzo słabo/ blokują wypłaty, nie odpowiadają na meil i na mesedżer, narazie najgorszy kantor z ktorego korzystalem, po co robić support na ktory niema odpowiedzi

    Odpowiedz
    • Chłopie lepiej napisz z której konkurencji jesteś 😀
      Kanga to obecnie najlepsza polska giełda krypto i mają super usługi kantorowe.
      Polecam sprawdzić samemu a nie słuchać hejtu.

  28. Całkiem spoko polska giełda krypto, fajnie się rozwija i wprowadza innowacyjne rozwiązania. Duży plus ich współpraca z wieloma polskimi kantorami, na minus mała ilość walut do handlu.

    Odpowiedz
  29. Dobra i prosta giełda. Możliwość handlu na fiatach gotówkowych wyróżnia ją na tle innych.
    Unikalna i przyszłościowa możliwość handlu tokenami personalnymi określanymi jako przyszłość świata finansów przez serwis Bloomberg. Na razie mały obrót ale za kilka miesięcy pewnie wystrzeli.
    Możliwość wzięcia udziału w zyskach poprzez natywny token giełdy KNG.
    polecam

    Odpowiedz
  30. Bardzo fajna gielda prosta z mozliwoscia zakupu kryptowalut przez konto bankowe szybko i bezpiecznie. ozliwosckupna i sprzedazy kryptowalut w 70 punktach stacjonarnych w Polsce. POS na ich wlasnym tokenie daje ciekawe zarobki czekam na dalsza ekspanzje dla mnie 5 na 5

    Odpowiedz

Dodaj opinię