coinbase baner

44 opinie o „BitClude”

  1. Wasze stanowisko w tej sprawie to jedno a to co faktycznie robicie drugie nie zdziwił bym sie gdyby wiekszosc tych opinii na tym serwisie pozytywnych to wasze komentarze to jest mocno żenujące…. “Marketing XXI wieku!” BRAWO !

    Nie korzystam z waszej platformy i nie mam zamiaru jedynie ostrzegam innych przed wspieraniem firmy która praktykuje nie etyczne zachowania w stosunku do firm z swojej branży….
    Jeżeli takie podejscie macie do innych firm to co dopiero zrobicie z użytkownikami jak juz wiecej osob wam zaufa !

    Nie pozdrawiam

    Odpowiedz
    • Panie Kamilu, nie mamy wpływu na oceny które wystawiają użytkownicy. Sam Pan neguje rzetelność tego rankingu. Proszę zweryfikować naszą platformę na innych rankingach, czy przeczytać komentarze na forum.bitcoin.pl w temacie naszej giełdy. Wypraszamy sobie zarzut jakobyśmy pisali sobie sami pozytywne komentarze

      Nie wspieramy konfliktów oraz nie prowadzimy dialogów prowadzących ku powstawaniu konfliktów. Dodatkowo nie mamy wpływu na działania użytkowników którym nie spodobały się działania prowadzone przez inne podmioty listowane na tym rankingu.

      Życzymy wszystkiego dobrego,
      Zespół BitClude

      Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Zalecamy przetestować platformę i przekonać się jakie jest rzeczywiste działanie naszej giełdy oraz zapoznać się z opiniami w innych źródłach pod którymi podpisują się prawdziwi użytkownicy. Nasze stanowisko odnośnie sytuacji na rankingu znajduje się niżej.

      Z wyrazami szacunku,
      Zespół BitClude

      Odpowiedz
  2. Chłopaki trzymają poziom, super szybki kontakt,
    mały problem przy weryfikacji konta firmowego
    ale szybko rozwiązali.

    Parę rzeczy na platformie do poprawy ale nadrabiają
    na supporcie.

    Odpowiedz
  3. Nie polecam, brak kontaktu poprzez chat. Moze lepiej go w ogole wylaczyc skoro nikt nie odpowiada na pytania? Proste pytania dotyczace platnosci, ktore sa wazne przed dokonaniem wplaty bo chcialbym sie dowiedziec kto i w jaki sposob przetwarza moje pieniadze. Straciliscie potencjalnego klienta, nie polecam, ide szukac dalej moze znajde jakas profesjonalna firme.

    Odpowiedz
    • Dzień dobry Panie Mateuszu,

      Nasz średni czas pierwszej odpowiedzi na ponad 1000 spraw w ostatnich 30 dniach wynosi dokładnie 4 minuty i 29 sekund. Czas reakcji 1 minuta 2 sekund, zaś średnie rozwiązanie ticketów utrzymuje się poniżej 10minut. Żadna z wiadomości nie zostaje bez odpowiedzi, na podstawowe pytanie odpowiada automat. Jeżeli nie otrzymał Pan odpowiedzi mogło to wynikać ze zmiany przez Pana urządzenia lub wykasowania ciasteczek które są wymagane do prawidłowego działania czatu

      Pozdrawiamy,
      Zespół BitClude

      Odpowiedz
  4. Brak kontaktu z obsługa. Czekam od 30h na odpowiedz na maila…. To ma być dobra i szybka obsługa ? Porażka
    Nie polecam mała i przecietna firma nawet jak na rynek Polski nie to co Bitbay….
    Podanto czytając komentarz użytkownika “obserwator” widze że też niezle cwaniaki oby jak najmniej takich firm na rynku Polskim.
    Na takie zachowania pracowników własciciele platformy powini odrazu reagować chyba że sami to zlecili to już dużo o nich by mówiło.

    Nie pozdrawiam prosze już nie odpowiadać na maila.

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Na wszystkie wiadomości email odpowiadamy poniżej 2h, zapobiegawczo sprawdziliśmy czy nie ma żadnej nie rozwiązanej sprawy. Wszystkie tickety są rozwiązane przez nasz dział wsparcia, dodatkowo w ciagu ostatniego tygodnia czas reakcji na każdy z nich wynosił poniżej 15minut. Informujemy, że gdy zależy Panu na czacie zachęcamy do kontaktu przez chat gdzie czas odpowiedzi wynosi poniżej 3,5minuty. Proszę sprawdzić czy email został wysłany na poprawny adres, to może być jedyny powód nie rozwiązania Pana sprawy

      Pozdrawiamy,
      Zespół BitClude

      Odpowiedz
  5. Obsługa Panelu na początku nie była zbyt intuicyjna, lecz szybko można się przyzwyczaić do platformy. Czasem pojawiały się jakieś błędy czy informacje o dodatkowej weryfikacji i informacja o potrzebie kontaktu ze supportem, co na pierwszą myśl było dla mnie koszmarem. Zdziwienie które zachęciło mnie do napisania opinii, nastąpiło gdy dostałem odpowiedź od supportu po minucie, wraz z instrukcjami jakie kroki mam poczynić by rozwiązać zaistniały problem. Całość od zgłoszenia do rozwiązania trwała nie dłużej niż 5 minut. Platforma 7/10 lecz obsługa 10/10. Konkurencja powinna się uczyć!

    Odpowiedz
  6. Stanowczo polecam do mniejszych i średnich transferów. Rośnie duża konkurencja i póki co zdrowa konkurencja dla bitbaya. Poza depozytami natychmiastowymi rewelacyjnie działający support nawet w niedziele. polecam

    Odpowiedz
  7. Podczas wczorajszej promocji na BTC to było chyba jedyne miejsce gdzie mogłam kupić krypto praktycznie instant przy bardzo małej prowizji od transakcji. To była moja pierwsza styczność z platformą ale jak na razie polecam, nie umywa się do konkurencji

    Odpowiedz
  8. Wbrew różnym opiniom tutaj, wszystko przebiegło sprawnie. W momencie tak trudnej sytuacji na rynku i problemach u konkurencji, bitclude jest dobrą alternatywą dla bitbaya. Miałem pewne problemy przy wypłacie ale okazało się, że z własnej winy. Kontakt ze supportem dość sprawny niecałe 10minut czekałem za pierwszą odp, potem szło na bierząco. Do czego moge się przyczepić to fee od wypłaty BTC które wyniosło prawie 0.0005 ale tłumacza się że to opłata pobierana przez dostawce portfeli i na fee, oraz że jest niezależna od kwoty wypłaty. Poza tym wszystko git i działa bardzo szybko. Trzymajcie tak dalej :)!

    Odpowiedz
    • Brak zastrzeżeń, mega plus za szybka odpowiedz na chatcie i realizacje wypłaty natychmiastowej express elixir! Widać, że zależy im na każdym kliencie. Nie spieprzcie tego 😉

      Odpowiedz
  9. Nie polecam cwaniackie podejście.
    Ich średnia na tym portalu, to sztucznie wygenerowane głosy przez samych pracowników Bitclude co może stanowić już opinie samą w sobie na temat tej firmy. Możliwe, że cześć głosów pochodzi faktycznie od klientów ale zdecydowana większość, jak widać jest dodana sztucznie.

    Obserwuje ten ranking od tygodnia zmiany jakie w tym czasie nastąpiły, to około 800 nowych głosów dla Bitclude, Hash-Back.ne, Bitcan oraz Bitbay (Tu trochę mniej). Sądząc po obecnym rankingu oraz popularności niektórych firm nie ma wątpliwości, że niektóre firmy idą krok dalej w promocji swoich biznesów.
    Biorąc pod uwagę jeden z ich komentarzy Bitclude “Musiała pomylić Pani giełdy gdyż na naszym portalu nie ma żadnej kobiety o imieniu Iga.”
    Nie ma możliwości aby portal, który praktycznie jest mało rozpoznawalny uzyskał tak duża liczbę głosów oraz średnią ocen porównywalną z giełda Bitbay.

    W chwili pisania tej opinii Bitclude posiada 1109 glosów oraz średnią 3.97! Jeszcze kilka dni temu było to około 350 głosów oraz średnia 2.75!
    Bitcan również uzyskała spory wzrost z 2.6 300 głosów do 3.91 oraz 911 głosów.
    Hash-Back.net 300 głosów średnia 3.7 natomiast teraz 1050 głosów oraz średnia 1.97! ( Rozumiem sztucznie podnoszenie oceny swoich firm, ale muszę przyznać to mnie zaskoczyło. Nie korzystam z usług kantoru Hash-Back.net ale najwidoczniej zabrakło miejsc na podium i kogoś trzeba było sztucznie z niego zrzucić. Czyżby to obawa przed konkurencją? Nie sądze, ale wydaje mi się że to tylko zazdrość. Chodź ocena tego kantoru również była na dość dziwnym wysokim poziomie są dość aktywni w promocji swojej platformy, także najwidoczniej komuś się to nie spodobało).

    Biorąc pod uwagę powyższe aspekty, nie ma wątpliwości kto głosował oraz że nie było to głosowanie przeprowadzone za zasadach Fair-Play.
    Zaznaczam, że nie korzystałem z usług żadnej z powyżej wymienionych firm prócz Bitbay, lecz tylko wyrażam swoja opinie na temat zachowania firm Bitclude oraz Bitcan.

    Samo zachowanie Administracji jak i sposób promocji ich platformy w jasny sposób pokazuje z jaką firmą mamy do czynienia. Rynek polski jest dość mały. Mam nadzieje, że inni również zauważą podejście Państwa do “Promocji” biznesu.
    Co śmieszne z informacji jakie znalazłem firma jest sygnatariuszem kanonu dobrych praktyk podmiotów kryptowalutowych w Polsce oraz posiada MIPa (Mała Instytucja Płatnicza) przyznanego od KNF, co jest całkowitym absurdem po analizie ruchów, które mają tu miejsce.
    Mam nadzieje, że moja opinia nie zostanie sztucznie zanegowana poprzez komentarze pracowników Bitclud oraz Bitcan oraz że firmy wyciągną wnioski ze swoich działań. Uważam, że takie podejście niektórych nowych firm w branży szkodzi im wszystkim, czego mamy tu niestety jasny przykład.

    Pozdrawiam cały zespół Bitclude oraz życzę zmiany podejścia w prowadzeniu swojego biznesu.

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Pana odczucia nie są mylne, od około 2 tygodni na platformie widzimy niesamowitą aktywność
      konkurencji która około tydzień temu postanowiła zniszczyć ranking giełd
      (od paru lat funkcjonujący bez zarzutów).

      W wynikach tego ucierpiało ponad 8 platform, znanych i cenionych od lat których rankingi
      w ciągu jednego dnia pospadały z 3-4 do poniżej 2.

      Sprawa ta została zgłoszona do administracji zaraz po jej wykryciu, nie mamy kontroli
      nad tym jak plasuje się ranking ani możliwości wspomagania moderacji dlatego nie
      będziemy ingerować.

      Smuci nas to ponieważ platforma ta kiedyś będąca bardzo skarbnicą wiedzy od
      użytkowników stała się narzędziem który nie służy aktualnie niczemu dobremu.

      Nasz zespół nie jest w stanie stwierdzić które opinie są prawdziwe, które nie
      i nie jest w stanie reagować.

      Ostatnie dni były o tyle ciężkie że nie tylko te kanały zostały zasypane fałszywymi
      opiniami ale i nasze systemy ticketowe oraz chaty zostały
      zalane fałszywym ruchem, większość z czego udało się przefiltrować.

      Fałszywy ruch który do nas zaczął trafiać został zgłoszony do odpowiednich
      organów i to one już w własnym zakresie będą podejmować decyzję.

      Z poważaniem,
      Zespół Bitclude

      Odpowiedz
      • Administracja strony gieldykryptowalut.pl nie ingeruje w opinie użytkowników jeżeli nie stanowi to naruszenie prawa. Nie ingerujemy również w oceny wystawiane poszczególnym giełdom/kantorom. Tendencja jest przez cały czas taka sama, jak ktoś wystawia jakiejś giełdzie 5 gwiazdek to od razu wystawia też innym po jednej gwiazdce i efekt mamy taki jak widać, że żadna giełda nie jest w stanie wyjść powyżej średniej 4 gwiazdek, a większość jest w okolicy 2. Zastanawiamy się nad zmianą systemu ocen, który może pomóc ukrócić powyższy proceder. Na razie możemy tylko publicznie napiętnować takie działanie, bo wychodzi to ze szkodą dla całej branży i nie ma tutaj wygranych tylko są sami przegrani.

        Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Musiała pomylić Pani giełdy gdyż na naszym portalu nie ma żadnej kobiety o imieniu Iga.
      Niezmiernie jest nam przykro, że konkurencja próbuje w taki sposób dodawać negatywne i zmyślone opinie.

      Z poważaniem,
      Zespół Bitclude

      Odpowiedz
  10. Rzadko zdarza mi się wystawiać opinie, lecz mimo błędu na platformie który znalazłem, zgłosiłem gdy zorientowałem się że coś jest nie tak, zostałem obsłużony na chacie w 30minut, byłem na bierząco informowany o postępach oraz po krótce został mi opisany błąd i jego przyczyna, tym samym będąc poinformowanym, iż został naprawiony. Jeżeli platforma utrzyma taki wysoki poziom jak teraz daleko zajdą. Obecnie jak najbardziej polecam, widać że team się stara i zależy im na każdym kliencie

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Prowizje na naszym portalu wynoszą 0zł za wpłatę, 1zł za wypłatę w złotówkach. Dodatkowo od traidingu jest to 0.0% za making oraz 0.2% za taking. Kwota wypłaty BTC jest kwotą przyjętą za swego rodzaju minimalny standard, również na innych giełdach i wynosi 0.0005BTC. Jeżeli Pana zdaniem są to wysokie prowizję, proszę zaproponować nam lepsze ceny oraz dać przykład konkurencji która ma lepszą ofertę, gdyż uważamy, iż obecnie nie ma takiego podmiotu które stosowałby równie preferencyjne stawki. Całą tabelę prowizji można zobaczyć pod adresem: https://bitclude.com/fees

      Z wyrazami szacunku,
      Zespół Bitclude

      Odpowiedz
  11. Polecili mi chłopaki z wykopu, puściłem testowo 20zł i po 5min miałem na koncie. Potem poszła większa suma i pieniądze były równie szybko. Jest parę bugów lecz jak na nową giełdę to jest ich mało. Trzymam kciuki za rozwój giełdy, przyda się konkurencja dla największych

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Przelewy przez nas są księgowane i wysyłane 3 razy dziennie. Obecnie wychodzą niemal automatycznie, długi czas oczekiwania w Pana wypadku mógł być spowodowany albo weekendem lub przelewem walutowym które idą powyżej jednego dnia ze względu na strefy międzynarodowe. Nie ma możliwości by przelew nie wyszedł w ciągu 6h roboczych od zlecenia. Prosimy o kontakt z supportem na chatcie lub mailowo na adres support@bitclude.com w celu wyjaśnienia sytuacji

      Pozdrawiamy,
      Zespół Bitclude

      Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Prosilibyśmy o rozwinięcie swojej opinii w komentarzu, jeżeli są jakieś problemy najszybszą formą kontaktu jest czat na którym średni czas odpowiedzi utrzymujemy na poziomie poniżej 3minut od ponad miesiąca.

      Pozdrawiamy,
      Zespół BitClude

      Odpowiedz
  12. Po kontaktach z konkurencją, życzę wszystkim by jak najszybciej znaleźli tą giełdę. W takim tempie jak ten portal się rozwija ma szansę podbić polskę. Przelew ekspresowy puszczony o 0:50 był zaksięgowany o 0:55 w NIEDZIELE! O 01:00 miałem zakupione BTC i wypłacone na portfel.

    Odpowiedz
  13. Ogólnie jest spoko, po krótce
    + błyskawiczna rejestracja
    + poza przelewami tradycyjnymi działający blik
    + księgowanie przelewów natychmiastowych w weekend
    + szybki kontakt z supportem
    – ruchome opłaty za wypłaty BTC, lecz do przeżycia
    – różnie jest z głębokościa rynku

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      prosilibyśmy o kontakt na supporcie z podaniem danych
      (rozwiążemy problem w 5 minut).

      Powodów może być wiele, głównym powodem są nieprawidłowe
      dane logowania (email, hasło, 2fa lub google captcha).

      Pozdrawiamy,
      Zespół Bitclude

      Odpowiedz
  14. musze sprostowac moja opinie w sprawie problemow z przekonwertowaniem ,bledem okazal sie program operacyjny.Teraz hula wszystko jak nalezy.W zwiazku z tym wycofuje swoja negatywna opinie. Natomiast koszty transferu sa za wysokie (20%) to stanowczo za wysokie.

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Czy chodzi o koszta przelewu w BTC? W przypadku jeżeli tak niestety
      problemem jest tutaj przeciążona sieć Bitcoina.

      Co do samych kosztów transakcyjnych i depozytowych mamy obecnie jedne z
      najlepszych o ile nie najlepsze warunki w Polsce, 0.2% za transakcje,
      darmowe wpłaty ELIXIR, 2% za wpłaty expresowe.

      Od wypłat w złotówkach również nie pobieramy opłat natomiast prowizja
      za wypłaty Bitcoin są podyktowane aktualnymi warunkami sieci Bitcoin.

      Pozdrawiamy,
      Zespół Bitclude

      Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      w momencie transferu sieć była najprawdopodobniej przeciążona
      a koszty przelewu wynikały z obciążenia sieci Bitcoin

      Pozdrawiamy,
      Zespół Bitclude

      Odpowiedz
  15. ta gielda to jakies nieporozumienie,wplacilem srodki i nie moznz ich przekonwertowac,nie moge ich nawet wyplacic. spelnilem wszystkie warunki okazuje sie zwykla lipa.dno dno dno.pierwszy raz korzystam z tej gieldy i od razu (lipa).

    Odpowiedz
  16. Bardzo fajna giełda, nigdy nie było problemów, support odpisuje w mniej niż 5 minut więc sztos, mogliby tylko zmniejszyć prowizje za wpłaty to w ogóle juz by było ekstra.

    Odpowiedz
  17. Przypadkiem zobaczyłem reklamę i zachęciły mnie niskie prowizje, korzystam już prawie od miesiąca. Widać, co pewien czas mniejsze lub większe zmiany ale na znaczny plus! Szybkie wpłaty blikiem robią dodatkową robotę. Obecnie bardzo polecam, dużo lepsi niż konkurencja oraz trzymam kciuki za rozwój!

    P.S. Poprawcie te literówki xD

    Odpowiedz

Dodaj opinię