coinbase baner

Bitcan

bitcan

Rejestracja

107 opinii o „Bitcan”

  1. Szanowni klienci,

    W celu poprawy komunikacji i poziomu obsługi klienta (w szczególności klientów marki http://www.bitcoinwidget.pl) uruchomiliśmy kontakt telefoniczny. Od dziś z każdym klientem, którego transakcja została zablokowana (z powodu naszej wewnętrznej procedury bezpieczeństwa AML), będziemy podejmować kontakt telefoniczny (w godzinach 10:00 – 20:00). W rozmowie otrzymają Państwo informacje o kolejnych krokach. Numer +48 61 880 0505 ze względów bezpieczeństwa ma zablokowane połączenia przychodzące. Podany numer jest JEDYNYM, z którego będziemy się kontaktować z naszymi klientami. Wszelkie próby kontaktu z innych numerów prosimy ignorować i zgłaszać na kontakt@bitcan.pl.

    Zachęcamy do zapoznania się z komunikatem KNF w kwestii oszustw na rynku kryptowalut (z którymi również walczymy od wielu miesięcy): https://www.knf.gov.pl/knf/pl/komponenty/img/Ostrzezenie_przed_oszustami_proponujacymi_wymiane_kryptowalut.pdf

    Serdecznie dziękujemy wszystkimi użytkownikom naszych usług za wszelkie opinie, dzięki którym możemy usprawniać nasze działania.
    Zachęcamy również do obserwowania naszych social mediów w związku z nadchodzącymi udogodnieniami i nowymi możliwościami.

    Odpowiedz
  2. Trzymać się z dala. Kombinują jak nie przelać środków. Jeden przelew mi oddali, na drugi jeszcze czekam, ale ile nerwów mnie to kosztowało to szkoda gadać. Zasłaniają się procedurami aml, nie przelali mi bo nie, co nazywają również poniżej “dokładnym wyczerpującym wyjaśnieniem”.

    Bezczelni oszusci, liczą na to, że ktoś się nie upomni o swoje, a wtedy są do przodu. Firma jest zarejestrowana w kraju, więc może czas gdzieś nakręcić jakiś szum, bo widzę że nie jestem odosobniony.

    Odpowiedz
  3. Ok. miesiąc temu kupowałem u nich BTC za 100zł, również nie dostałem przelewu bitcoinów ani zwrotu gotówki na konto. Widzę że nie tylko mnie oszukali. W tym tygodniu zgłoszę wyłudzenie na Policję.

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. Otrzymała Pan dokładne wyjaśnienia dotyczące blokady transakcji związanych z wewnętrzną polityką AML. Zapewniamy, że wszystkie działania są zgodne z prawem, a użytkownicy otrzymują swoje środki zgodnie z zawartą transakcją lub mają prawo do otrzymania zwrotu na konto bankowe. W Pana przypadku również nastąpił zwrot środków oraz realizacja drugiej transakcji.

      Dodatkowo informujemy, że w Pana przypadku nie korzystał Pan z usług kantoru Bitcan tylko dokonywał Pan transakcji na stronie partnera.

      Dziękujemy za przesłanie opinii dzięki, której będziemy mogli usprawnić nasze działanie w przyszłości.

      Odpowiedz
  4. Uwaga na tę grupę oszustów !!! Po wpłaceniu pieniędzy nie przekazują zakupionych bitcoinów na portfel. Brak kontaktu telefonicznego na stronie oraz nie odpowiadają na maile z reklamacją lub odpowiadają wymijająco. A teraz najważniejsze – wykorzystują dyrektywę AML aby dokonywać oszustwa tzn. twierdzą że wpłata wymaga weryfikacji a niczego takiego nie robią natomiast pieniądze znikają. Zgłaszajcie sprawy organom ścigania oraz do KNF.

    Odpowiedz
    • Szanowna Pani,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pani napotkała. Otrzymała Pani dokładne wyjaśnienia dotyczące blokady transakcji związanych z wewnętrzną polityką AML. Zapewniamy, że wszystkie działania są zgodne z prawem, a użytkownicy otrzymują swoje środki zgodnie z zawartą transakcją lub mają prawo do otrzymania zwrotu na konto bankowe. Chcielibyśmy jeszcze raz zapewnić, że wszystkie ograniczenia, które pojawiają się na kontach jak i również wymagane dodatkowe weryfikacje związane są z zapewnieniem maksymalnej ochrony naszych użytkowników przed licznymi formami oszustw. Takie oszustwa niestety pojawiają się bardzo często. Chcąc uchronić użytkowników przed utratą środków oraz działając zgodnie z prawem wiele kantorów (nie tylko nasz) wprowadza dodatkowe formy weryfikacji transakcji.

      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:
      https://blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      https://blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      https://blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      https://blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezp … irmy-cz-2/

      Informację o blokadzie środków otrzymała Pani w linku zawierającym status transakcji. Jeśli odpowiadamy wymijająco to znaczy, że jednak odpowiadamy na wiadomości, a to oznacza, że wyjaśniliśmy całą sytuację oraz otrzymała Pani informację o możliwych rozwiązaniach jakie proponujemy.
      Dziękujemy za przesłanie opinii dzięki, której będziemy mogli usprawnić nasze działanie w przyszłości.

      Odpowiedz
      • Jako urzędnik poczułem się urażony…. od kiedy to w Polsce nie działa polskie prawo i ważniejszy jest regulamin wewnętrzny…. po pierwszej kontroli , mam wrażenie że zmienicie zdanie , po drugiej stracicie na tyle dużo kasy że wam głupie podejście przejdzie … a ja czekam jeszcze tylko 65 minut

        Odpowiedz
  5. Z całego serca odradzam ten kantor! Jest to najgorsza firma z którą miałem do czynienia!! Ciągle problemy z wyplatą środków. Ciągle dosyłanie dokumentów w celu weryfikacji..
    Wysłane już: skan dowodu, selfie z dowodem weryfikacja rachunku bankowego. Wczoraj zostałem oskarżony o pranie brudnych pieniędzy+blokada środków a chodzi tu nie o tysiące, o 700 złotych…. Przelew wykonałem z giełdy kyc (chciałem za pomocą blue media bo nie chciało mi się z Bitbay-a na sky cash przesłać i wyciągnąć z bankomatu a że było koło 22..)
    Teraz kolejna weryfikacja przez Skype ktorego nie mam zamiaru używać. Te ich ciągłe weryfikację są podejrzane i jak dla mnie NIEBEZPIECZNE!!!! UWAŻAJCIE!!! Odradzam, szkoda nerwów. Wszędzie tylko nie w bitcan!!

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie Marcinie,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. Otrzymał Pan dokładne wyjaśnienia dotyczące blokady Pana transakcji oraz konta związanych z wewnętrzną polityką AML. Chcielibyśmy jeszcze raz zapewnić, że wszystkie ograniczenia, które pojawiają się na kontach jak i również wymagane dodatkowe weryfikacje tożsamości związane są z zapewnieniem maksymalnej ochrony naszych użytkowników przed licznymi formami oszustw. Takie oszustwa niestety pojawiają się bardzo często. Chcąc uchronić użytkowników przed utratą środków oraz działając zgodnie z prawem wiele kantorów (nie tylko nasz) wprowadza dodatkowe formy weryfikacji transakcji oraz kont i nie ma to na celu oskarżania nikogo o wyłudzenia lecz ochronę przed nimi.
      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:
      https://blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      https://blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      https://blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      https://blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezp … irmy-cz-2/

      Dziękujemy za przesłanie opinii dzięki, której będziemy mogli usprawnić nasze działanie w przyszłości.

      Odpowiedz
  6. potwierdzam – sprawdziłem i weryfikacja to koszmar
    soft do bani
    próbowałem wiele razy sterczeć przed telefonem a i tak nie nie rozpoznawał twarzy
    transakcji dokonać się w ludzki sposób nie da

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Dziękujemy za przesłanie opinii dzięki, której będziemy mogli usprawnić nasze działanie w przyszłości.
      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał.

      Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Transakcja została zrealizowana poprawnie, a środki znajdują się na wskazanym przez Pana adresie portfela.
      Potwierdzenie transakcji z sieci blockchain otrzymał Pan we wiadomości e-mail.
      Prosimy o zapoznanie się z potwierdzeniem wysłania środków.

      Życzymy miłego dnia.
      Zespół Bitcan.pl

      Odpowiedz
  7. Mnie tez oszukano od czwartku wysylaja mi zwrot na konto ale to jest bez przesady ile mozna prosic ich oni krutkomowiac to idiotyzm musze zglosci to na policje bo troche kasy utopilem ktos ma taki przypadek razem wiecej zdzialamy

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie Radosławie,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. Otrzymał Pan dokładne wyjaśnienia dotyczące dezaktywacji Pana transakcji związanej z opłaceniem jej gotówką kilka godzin po jej utworzeniu. Chcielibyśmy jeszcze raz zapewnić, że środki w pełnej kwocie mimo poniesionych przez nasz kantor kosztów zostały zwrócone na Pana konto bankowe niezwłocznie po wysłaniu przez Pana prośby. Dodatkowo prosimy o nie wysyłanie w stronę supportu wiadomości zawierających groźby, które również mogą zostać zgłoszone do odpowiednich organów.

      Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał. W naszej korespondencji e-mail otrzymał Pan wszelkie wyjaśnienia dotyczące Pana transakcji, która została zdezaktywowana dlatego, że wybrał Pan opłatę przelewem, a sfinalizował Pan opłatę kilka godzin później gotówką w placówce poczty.

      Chcielibyśmy jeszcze raz poinformować, że środki zostały zwrócone na Pana konto niezwłocznie po otrzymaniu takowej prośby. Zwrot został wykonany w pełnej kwocie mimo poniesionych ze strony kantoru kosztów.

      Dodatkowo chcielibyśmy nadmienić, że nieodpowiednie jest z Pana strony wysyłanie wiadomości w stronę supportu zawierających niestosowne treści i groźby karalne.
      które zostały już zgłoszone do odpowiednich organów.

      Odpowiedz
  8. nie polecam
    poza tym wcale nie mają najniższej prowizji, kurs też bez większego problemu można znaleźć lepszy
    bardzo często robią niepotrzebne problemy,
    weryfikują tożsamość (dowód i twarz) przy założeniu konta

    weryfikują potem jeszcze raz w ten sam sposób jak im się zachce,
    do czasu weryfikacji blokują konto i uniemożliwiają jakikolwiek przelew

    to nie wszystko, potem po jakimś czasie (zawsze wtedy kiedy chcemy kupić/sprzedać btc) blokują konto raz jeszcze i wymagają weryfikacji video na którą się jeszcze trzeba na konkretną godzinę umówić.

    customer support odpowiada opieszale + nie zawsze, ale można też trafić na niemiła obsługę.

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Przepraszamy za utrudnienia, które Pan napotkał podczas przeprowadzania weryfikacji tożsamości. Rozumiemy, że mogło to być dla Pana dodatkowe niekomfortowe, natomiast zapewniamy, że wszystkie ograniczenia, które pojawiają się na kontach jak i również wymagane dodatkowe weryfikacje tożsamości związane są z zapewnieniem maksymalnej ochrony naszych użytkowników przed licznymi formami oszustw. Takie oszustwa niestety pojawiają się bardzo często. Chcąc uchronić użytkowników przed utratą środków oraz działając zgodnie z prawem wiele kantorów (nie tylko nasz) wprowadza dodatkowe formy weryfikacji.

      Od wielu miesięcy przestrzegamy przed nimi na naszym blogu:
      https://blog.bitcan.pl/uwaga-na-oszustow/
      https://blog.bitcan.pl/nie-daj-sie-oszukac-na-blik-a/
      https://blog.bitcan.pl/niebezpieczne-firmy-cz-1/
      https://blog.bitcan.pl/bnp-klon-niebezp … irmy-cz-2/

      Zapraszamy również do skorzystania z naszej oferty dla Nocnych Marków, gdzie do końca maja obniżamy marżę do 2% na sprzedaże w godzinach od 22:00 do 7:00 oraz do przeczytania wpisu o naszym nowym Programie Partnerskim, dzięki któremu możliwe jest uzyskiwanie dodatkowej prowizji.
      https://blog.bitcan.pl/dolacz-do-naszego-programu-partnerskiego-juz-dzis/.

      Dziękujemy za przesłanie opinii dzięki, której będziemy mogli usprawnić nasze działanie w przyszłości.

      Odpowiedz
  9. Oszukali mnie! Nie przelali środków na ten adres który podałam tylko na jakiś inny! Pieniadze z konta zabrali i przelali na inny adres i pieniądze do tej pory nie dotarły na to konto na które powinny dotrzeć bo wyświetla się że transakcja NIEOPŁACONA! A pieniedzy na koncie nie mam! Żądam zwrotu środków !

    Odpowiedz
    • Szanowna Pani Katarzyno,

      Nie ma takiej możliwości by którykolwiek z naszych pracowników dokonał podmiany adresu BTC. Niestety nie jesteśmy zweryfikować Pani transakcji na podstawie powyższego wpisu ale zapewne należy Pani do grona osób które korzystają z naszej usługi http://www.widgetbitcoin.pl Przypuszczamy, że za pośrednictwem jednego z naszych partnerów np http://www.bitcoin.pl próbowała Pani dokonać płatności za jakiś produkt i nie doczytała wyraźnie zaznaczonej informacji o koszcie przelewu (w przybliżeniu 0,0001 BTC). Innymi słowy wysłała Pani zbyt małą ilość BTC do “sklepu”. Nie zmienia to faktu że środki na pewno trafiły na portfel odbiorcy. Zaznaczamy jednocześnie, że w regulaminie widgetu, który użytkownik musi zaakceptować znajduje się punkt (który Pani złamała):

      “4. Niedozwolone jest wykorzystywanie Widgetu do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem. Usługa oferowana w Widgecie polega na zakupie waluty Wirtualnej, zabronione jest przede wszystkim wykorzystywanie Widgetu do płatności w Internecie Walutą wirtualną bądź dokonywania zakupu na rzecz osób trzecich, tj. wskazując jako portfel odbiorcy portfel nienależący do Użytkownika bądź opłacania zamówień utworzonych na rzecz osób trzecich.”

      Odpowiedz
      • Zalecamy również sprawdzenie czy nie posiada Pani wirusa, który podmienia adres portfela. Proszę skopiować dowolny adres BTC i wkleić go w pole przelewu na dowolnej platformie. Kolejne proszę zweryfikować wszystkie znaki adresu.

        Odpowiedz
  10. Dzień dobry,

    W wiadomości poniżej podałem możliwe powody niedostarczenia BTC na wskazany adres. Jest również szansa, że dokonał Pan wpisu nie znając realiów funkcjonowania sieci Blockchain i przelew nie otrzymał jeszcze wystarczającej ilości potwierdzeń.

    Proszę o skontaktowanie się z nami przez kontakt@bitcan.pl podając numer transakcji.

    Odpowiedz
  11. Dnia 6.04.2020r zlecilem wypłatę środków że strony bitcan.pl poprzez expres elixir mamy dziś 7.04 2020r godzinę 15.20 A pieniędzy nie widać na koncie . Najgorsze jest że że zero kontaktu że strony bitcan wysłałem 3 emaile i nic zero .

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie,

      w związku z pojawieniem się problemów technicznych po stronie usługodawcy, wzrosła ilość pojawiających się zgłoszeń na supporcie.

      Robiliśmy wszystko by zarówno informować Państwa na bieżąco o sytuacji oraz błyskawicznie pozbyć się usterki z portalu. W efekcie 8 kwietnia problem z tą usługą został zażegnany, a osoby poszkodowane otrzymały swoje środki oraz małą rekompensatę z strony firmy.

      Odpowiedz
  12. Najgorszy kantor on-line wypłata 10 minutowa idzie drugi dzień, to jest jakiś żart.. firma niekompetentna nierzetelna i nieuczciwą! W skali od 1 do 10 daje minus dwa, za kontakt i za olewanie w życiu tu nie wrócę szkoda nerwów na ten syf a po długim oczekiwaniu skontaktował się ze mną na Messengerze ktoś z obsługi na moje pytanie odpowiadał od niechcenia.. a na koniec wysłał zaproszenie do polubienia strony bitcan na FB haha… Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam!

    Odpowiedz
    • Szanowny Panie,

      jak już wcześniej Pana informowaliśmy, transakcja została chwilowo wstrzymana, ze względu na problemy techniczne, jakie napotkał usługodawca.
      Obecnie wszystkie osoby, które napotkały niedogodności otrzymały swoje środki 8 kwietnia oraz małą formę rekompensaty.

      Nawiązując do tematu supportu za pomocą messengera fb, pracownik, który z Panem rozmawiał, poinformował Pana dokładnie jaki problem mógł się pojawił, później po zaalarmowaniu menadżera, zaktualizował sprawę, potwierdzając swoje przypuszczenia.

      Dodatkowo, chcielibyśmy poinformować, że usługa express elixir została naprawiona już 8 kwietnia.

      Odpowiedz
  13. Wstrzymują i gubią wypłaty (śmiesznie niskich kwot!). Mnożą warunki wypłaty, nie odpowiadają na maile, a jak już to tylko żeby napisać dlaczego na razie nie mogą wypłacić tj. co jeszcze użytkownik musi zrobić, do tego wypisują jakieś kompletne fantasmagorie o swoich wewnętrznych systemach bezpieczeństwa (xD). Zdecydowanie nie polecam. Szkoda nerwów.

    Odpowiedz
    • Nigdy nie zdarzyło nam się “zgubić” przelewu – nie ma takiej możliwości ponieważ proces jest w pełni automatyczny. Jedynym powodem opóźnienia w wypłatach ekspress elixir są problemy techniczne banku ING który w dniach 4-5 kwietnia przeprowadzał aktualizację systemu. która najwidoczniej nie przebiegła w pełni pomyślnie (biorąc pod uwagę zgłoszenia użytkowników https://downdetector.pl/status/ing-bank-slaski/ )
      Większość zgłoszeń (56% rozwiązujemy w ciągu pierwszej godziny). Jeśli natomiast chodzi o blokadę BTC następuje ona wyłącznie przy okazji gdy adres BTC znajduje się na naszej czarnej liście i ma powiązania z przestępstwem.
      Co do zabezpieczeń niestety nie możemy udzielać szczegółowych informacji ale 4 banki w Polsce dopiero wdrażają rozwiązania, które my mamy od 4 miesięcy.

      Odpowiedz
  14. Dokonałem płatności za transakcję “5RL1V0” na kworę 224 zł.
    Do chwili obecnej nie otrzymałem ani zakupipnych BTC ani zwrotu
    pieniędzy. W informacji o zamówieniu z BITCAN jest informacja o statusie
    “zrealizowano” ale nie ma podanego TXID żeby można było sprawdzić
    chociaż co się dalej działo z transakcją. Wnoszę zatem że doszło do
    oszustwa. Żądam wydania TXID dla tej transakcji.

    link do transakcji: https://bitcan.pl/zamowienia/status/5RL1V0/6400595f0f0393c569dc42322adbf5648eb334ea8b04ac884cb47074dde4c549

    Odpowiedz
    • Przecież 0.00629405 BTC wpłynęło na adres 13tRN4pqprfyHBoe1X5BgtMQVHWahQXJ2R o 10:15.
      Z Bitcoinem to trzeba uważać bo transakcje mogą nie zostać potwierdzone przez wiele godzin.
      Tu jest nr transkacji:
      14033ed3a1cd90e57929b210c3866eb97875ea0afbf6b754a53dc408c49d4d6c

      Odpowiedz
  15. Poprowadzono mnie przez w/w- który ostrzegł mnie przed dwoma instytucjami brokerskimi ale nie przed tą która w tym właśnie momencie wyprowadzała moje 25000 zł – w ciągu 24 godz. straciłem wszystko. Czy jest ktoś w stanie mi poradzić co robić dalej.

    Odpowiedz
    • Panie Zdzisławie,
      Dziękujemy za opinię, choć nie do końca przedstawia ona realny stan rzeczy. Jako kantor Bitcan dokładany wszelkich starań by dbać o bezpieczeństwo naszych klientów. Od dawna działamy pro aktywnie w tym wymiarze i ilekroć mamy podejrzenia co do ruchu w naszym kantorze staramy się je zweryfikować. Jak Pan wspomniał w okresie kiedy dokonywał Pan u nas wymiany PLN->BTC posiadaliśmy podejrzenia co do działalności dwóch firm których klienci byli kierowani na naszą platformę. Tymi firmami były Agricole Trade oraz Aspen Holding. Niecałe 3 tygodnie temu Aspen Holding trafiło na listę ostrzeżeń KNF (było to już kilka tygodni po tym jak przestrzegaliśmy naszych klientów podczas rozmów telefonicznych i/lub Skype). O wspomnianej przez Pana firmie – Olypus Markets również zaczęliśmy informować w chwili gdy otrzymaliśmy pierwsze niepokojące sygnały.

      Przykro nam, że został Pan oszukany. Jednocześnie przypominamy, że jesteśmy jedynie kantorem i nie możemy ingerować w relacje biznesowe naszych użytkowników – w końcu wielu osobom zależy na anonimowości transakcji. Prowadzimy pełne KYC oraz AML i jak Pan wie informujemy o różnych zagrożeniach na każdym etapie transakcji. Użytkownicy mogą zabezpieczać swoje konta przez 2FA a każda transakcja jest potwierdzana kodem SMS. Obecnie wszystkie większe transfery potwierdzamy również telefonicznie – dokładamy sobie tym pracy i zwiększamy ilość członków zespołu (ponosimy dodatkowe koszta) w celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkoników. Obecnie przygotowujemy kampanię informującą o rożnych formach oszustw na naszym blogu.

      Przy tej okazji jednocześnie prosimy wszystkich użytkowników naszej i innych platform o przemyślane przesyłanie swoich środków. Prosimy by nigdy nie przekazywać dostępu do swojego banku, e-maila czy naszej platformy osobom trzecim. Instalowanie aplikacji jak anyDesk czy TeamViewer oddaje kontrolę złodziejom, a ich wyśledzenie staje się niemożliwe, ponieważ ślady IP kończą się na komputerze osoby oszukanej. Rozpoczynając współpracę z dowolną firmą należy sprawdzić jej wpisy w rejestry takie jakie KRS czy listy brokerów/instytucji/etc. KNF. Warto sprawdzić na stronie KNF https://www.knf.gov.pl/ czy dana firma nie znajduje się na liście ostrzeżeń oraz najzwyklej w świecie poczytać opinie o danej “organizacji” wpisując jej nazwę w Google.

      Mamy nadzieję, że uda się Panu odzyskać środki.

      W przypadku pytań, bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

      Odpowiedz
  16. To chyba nie był problem, zmieniona jest firma, wcześniej było UNBANKED teraz jest Litpay gdzie kapitał zakładowy wynosi 5tys zł, normalnie śmiech… Pewnie kolejny krzak dla naiwnych ludzi

    Odpowiedz
  17. Też się zdenerwowałem ale dziś dostałam na swoje konto pieniążki. Od 3 mc mieli jakiś problem. Mam nadzieję że teraz będzie można robić swobodnie przelewy

    Odpowiedz
  18. Na każdym kroku oszukują, podają kurs btc 32tyś zł a jak przechodzisz do zakupu btc to kurs wynosi 36tyś. Rozbuj w biały dzień, kto z tego korzysta?

    Odpowiedz
  19. Jestem tak wk…iona, to był mój pierwszy raz i okazał się totalnym gównem. Obiecuję że zgnoję ich w internecie, a w najniższych dniach idę na policje i mam nadziję ze też tam zawitacie, razem mamy moc, jeśli zwiniemy to pod dywan ten ch..j za nasze ciężko zarobione pieniądze opala się na Siri Lance.

    Odpowiedz
    • Witam mogę prosić o numer tel do panibo dzisiaj dałam się nabic w butelkę i też pójdę to zgłosić na policje Ale najpierw porozmawiam z panią monika

      Odpowiedz
  20. Od jakiegoś czasu chcę wypłacić lub przelać moje BTC na inny portfel, ale mam tylko info o modernizacji oraz o tymczasowym zablokowaniu wypłat na koncie…

    Zgłaszał ktoś do prokuratury ten przekręt?

    Odpowiedz
      • Jestem za 🙂 Chociaż coś chyba zaktualizowali na stronie, bo od dłuższego czasu pokazywało mi stałą kwotę w “sprzedaj” i w końcu się ona zwiększyła, ale od tej pory ciągle ta sama wartość.

        Odpowiedz
  21. Witam serdecznie mijają dwa tygodnie od napisania e-mail. Do platformy bitcan.pl z zapytaniem co się dzieje z możliwością wypłaty pieniędzy z konta a w sumie ich nie możliwością do dziś nie dostałem odpowiedzi ale ja tego tak nie zostawię to są moje ciężko zarobione pieniądze .
    Do czasu braku odpowiedzi i wypłaty pieniędzy,nie zmienię zdania o tej firmie ludzie nie wplacajcie pieniędzy to śmierdzi oszustwem. Nie polecam !!!

    Odpowiedz
  22. ZŁODZIEJE !!!!! Informujemy, że z powodu modernizacji systemu usługa zakupu i sprzedaży Bitcoin jest obecnie niedostępna. ile miesiac ? dwa ? ile mozna modernizowac .
    nie polecam szkoda tylko 500,- wplaty

    Odpowiedz
  23. Dołączam się do opinii negatywnych, brak możliwości wypłacenia środków z konta, brak możliwości skontaktowania się z obsługą.

    Odpowiedz
    • Niejaki Jakub Filipczak jest prezesem zarządu tej spółki jeżeli wiecie jak do gościa dotrzeć to byśmy coś wiedzieli bo mi się nie udało, ma konto na Twitterze jakby co.
      Zauważyłem że mało kto porusza ten temat czyżby tak mało było klientów bitcan???

      Odpowiedz
  24. uwaga to złodzieje!

    przy próbie wypłaty bitconów lub złotówki pojawiąją się komunikaty o błędach i nie da się odzyskać środków! dobrze że tylko próbne 60zł straciłem w tym “wirtualnym” świecie 🙁

    support nie odpowiada, to chyba jakiś portal widmo do wyłudzania pieniędzy, aż się boje pomyśleć co zrobią z moimi zdjęciami dokumentów które musiałem im wysłać

    Odpowiedz
  25. Dobre z nich cwaniaki przyjmują wplate ale już wypłacić się nie da. Kontakt jako taki jest na FB. Jak nie można sprzedać to nie powinni przyjmować wpłat a zabierają prowizje .

    Odpowiedz
  26. Sprzedałem BTC dwukrotnie btc za 6k. Pierwsza tranzakcja opóźniała się o tydzień! Druga przedłuża się o 3 dni i nadal nie ma odpowiedzi od supportu w tej sprawie. Ostatnio nawet “Live Chat” nie działał bo sypał błędami. Brak odpowiedzialności za obce pieniądze i odpowiedniego podejścia do klienta. Brak profesjonalizmu. Nie polecam.

    Odpowiedz
  27. BRAK JAKIEKOLWIEK KONTAKTU Z DZIAŁEM OBSŁUGI, PRÓBUJĄC WYPŁACIĆ PIENIĄDZE NIE DOKOŃCZYLI TRANSAKCJI PRZEZ CO NIE MAM FIZYCZNEJ MOŻLIWOŚCI WYPŁATY GÓTÓWKI, OCZYWIŚCIE KONTAKT MILCZY I OLEWA SPRAWE, W ŻADNYM WYPADKU NIE POLECAM TEGO KANTORU.

    Odpowiedz
  28. Brak profesjonalizmu. Po zakupie btc na portalu nie mam możliwości przelania waluty na inny portfel. Od 3 dni probuję się z nimi skontaktować. Zupełna cisza. Formularz kontaktowy na stronie jest tam chyba tylko dla ozdoby.
    Brak kontakty telefonicznego. Nie m takiej opcji. Google ma podany jakiś tel- nikt nie odbiera
    Skusiła mnie możliwość zakupu btc przez karte- żałuje. Pozostanę jednak przy bitbayu.

    Odpowiedz
  29. Uwaga na tą firmę, zlecilem zakup za 500 zł przelew expresowy, miało być 30min trwało 15 godz. Po czym zablokowali mi konto celem weryfikacji.Zerzneli mnie na prowizjach, zablokowali mi moje pieniądze, nie poinformowali mnie wcześniej o tym, że tak zrobią. Teraz jesli nie mam ochoty podawac im moich danych osobowych nie wiadomo czy oddzyskam pieniadze I kiedy. SUPER. Pierwsza transakcja – mała kwota i każą mi przysłać zdjęcie dowodu z twarzą /sic! /
    OSZUSTWO
    Odradzam – naciaganie klientow no srodki I prowizje /duze/

    Odpowiedz

Dodaj opinię