coinbase baner

99 opinii o „BitBay”

  1. ja przelałem 50 E z niemieckiego banku kilka dni temu i do dzisiaj nie dotarło, jestem pewien że zrobiłem wszystko tak jak powinienem. Przesłałem tez prtsc dowodu przelewu i zero kontaktu z supportem ;/ jak nie dostane odp albo środki nie dotrą za parę dni to usuwam konto w pizdu … ;/

  2. BitBay- stanowczo nie polecam, mam doświadczenie na giełdach kryptowalut i stanowczo polecam COINDEAL, to nowa giełda i dlatego jeszcze nie jest nazywana giełdą nr 1 w Polsce. W BITBAY najbardziej drażni mnie : kompletny brak kontaktu z wsparciem, mozna jedynie zadzwonic a jest to baaardzo trudne. W coindeal w kazdej chwili mozesz kontaktowac sie z poziomu strony z obsługą i pytac o co chcesz 😉
    W BITBAY nie ma zadnych ostrzeżeń o bardzo słabej płynności np na rynku GBP. Początkująca osoba moze o czyms takim nie wiedziec i kiedy bedzie probowala wymienic np GBP na BTC to straci 80% kapitału bo szybka transakcja przejdzie pod tytułem sprzedano po “korzystnej cenie” ;DDDDD
    W BITBAY nie ustannie pojawiają się dziwne komunikaty i problemy (ETH) z którymi jezeli nie jest sie na bieżąco to mozna stracić pieniądze. Wisienka na torcie weryfikacja to katorga … poza tym blokowanie pieniędzy itd. DRAMAAAT
    BITBAY nie ma pozwolenia na rynek Szwajcarski co jest oczywiste a Coindeal prawdopodobnie bedzie miał, BItbay nie ma pozwolenia na działanie na rynku USA Coindeal juz takie pozwolenie posiada 😉 sami wyciągnijcie wnioski. Bitbay jedzie tylko na tym ze jest najstarszy, ma mega poparcie na Youtube bo tam prawie wszyscy inwestorzy maja konta na bitbay i mają z tego prowizje, to oczywiste .
    Na Coindeal weryfikacja przechodzi za jednym razem bo jest lepiej i jaśniej skonstruowana. Komunikaty ostrzegawcze, dobrze sformułowane uwagi, bliski i szybki kontakt z obsługą. Giełda Coindeal trafi też na rynek Szwajcarski gdzie są największe restrykcje .

    https://coindeal.com/ref/BCGK << Jezeli ktoś się zdecyduje to tutaj jest mój link referencyjny z góry dzięki i pozdrawiam. 😉
    Zapraszam też na moją stronę https://better.moneywithjarvis.com/ kontakt : adamkorkowski@gmail.com (tam podziele się facbookiem 😉
    Jestem inwestorem z wieloletnim doświadczeniem.

  3. Naprawdę, ja rzeczywiście przechodziłem weryfikację (KYC) i to w sumie po raz drugi, ale to dlatego, że gdzieś rok temu zarejestrowali się na Malcie i zmienili nazwę spółki, powiedzmy sobie wprost, że to jedyna bezpieczna polska giełda. Natomiast tak jak mówi nawet sam CEO Sylwester Suszek, że na giełdach się nie trzyma kasy i krypto, chyba, że jesteś traderem, to trochę nie masz wyjścia.
    Ja tam naprawdę nie mam problemów z tą giełdą.

  4. Zablokowali mi pieniądze. Już drugi tydzień czekam na ponowną weryfikację konta, coś w pierwszej im nie pasowało. A na stronie obiecują max 4 dni.

  5. Witam mam pytanie . Na jakim procesorze poza bit bay można przewalutować złotówki które przeleje w dolary albo inne bezpośrednio crypto ,tak żeby śmiało dysponować i przelewać środki na inne giełdy ? .

  6. Bitbay w porównaniu z Binance ma problemy z płynnością. Jest to dla Polaków dobre medium wejścia w rynek głównie za PLN gdyż rynek USD i EUR też jest płytki.
    W szczycie na crypto oczywiście było lepiej, ale nawet obrót alty na btc wymaga zachowań jakby się było wielorybem… Jeżeli ma ktoś więcej pieniędzy w altach to może napotkać spore problemy z wyłapaniem rzekomej ceny i samemu przesuwać znacznie rynek…

  7. Po pierwsze – do giełdy im daleko bo tak naprawdę to taki ryneczek albo bazarek – nie kupisz tu kryptowaluty zgodnie z kursem który obowiązuje tylko zgodnie z ofertami innych ludzi – tak więc jeżeli na wykresie np eth/btc – wynosi 0,0345 to jest nieistotne bo jeżeli inni dają tylko 0,0333 to za tyle sprzedasz – tak więc niech się pajace giełdą nie nazywają tylko bazarkiem między ludźmi

    • To może powiesz nam co to jest giełda? Bo gielda jest właśnie bazarkiem i cena każdej akcji, bulionu, waluty jak i krypto jest uzależniona od ceny kupujących i sprzedających. Krótko i na temat powiem w dupie pan był i gowno widział.

  8. Korzystam z giełdy już długo i jeśli miałam problem, to zawsze dostawałam szybką odpowiedź i pomoc. Akurat w przypadku BitBaya jestem pewna, że moje pieniądze są bezpieczne i przede wszystkiem wiem, że dbają o to, aby nie dopuścić właśnie do prania brudnych pieniędzy na giełdzie, stąd czasami takie a nie inne procedury, ale jak ktoś pisze, że wysłał 20 selfi i problem nie został rozwiązany, to być może ktoś nie dopilnował sobie czegoś sam. Ja wysłałam jedno i nie było problemu.

  9. Złodzieje, zwrot pieniedzy pomniejszony o 50% a wina ewidetnie ich, przekręty za przekrętem robią wszystko by ukraść pieniadze.

  10. Ludzie nie inwestujcie na tej giełdzie Bitbay. Właśnie weszłam po długiej nieobecnosci i dnia 9 sierpnia 2018 r ktos wyczyścił mi konto do zera. Nie wiem jak mam to im zgłosić.

    • Jako klient BitBay mam zupełnie inne doświadczenia, nigdy nie obiawiałem się o swoje środki czy o włam na konto, ale to za sprawą tego, że sam o to dbam. Często zmienianie hasła i zabezpieczenie GA to podstawa. Bezpieczeństwo zależy od nas samych, najczęściej atak zaczyna się od przejęcia skrzynki pocztowej(są różne wycieki z onetu itd). Podstawową metodą zabezpieczenia swoich środków jest 2fa przez GA ew przez sms (niestety metoda sms jest mniej bezpieczna, w naszym kraju można z łatwością wyrobić duplikat karty i przejąć również smsy), nigdy nie zabezpieczamy kont poprzez 2fa na maila. Napisz do nich na support, ewentualnie sprawę można jeszcze zgłosić na policję (nie dam sobie głowy uciąć, ale warto spróbować).

  11. Cholera czytam te wasze komentarze i normalniej zaczynam się zastanawiać czy dobrze robię inwestując na tej giełdzie. Martwi mnie to co mówicie o zakupie danej kryptowowaluty, że niby kupuję ja za inna cenę niż pierwotnie chciałem. Coś dziwnie to wygląda. Chyba będę musiał skontaktować się z kimś kto dłużej korzysta z tego portalu. Póki co muszę sprawdzić jak to działa. Rzeczywiście jest problem z wypłata hajsu i sprzedażą. Czy tylko pojawią się jak sprzedaje i wypłaca się duże sumy, ok. 10-80 < tys. Dam znać już na dobre jak sie ogarnę z tym wszystkim. Póki co daje tylko komentarz.

  12. Jeżeli pieniążki do nich wpadają, to nie ma problemu, ale jak chodzi o wypłacanie, to już zaczynają się schody. Do tej pory nie rozumiem, po co jest weryfikacja miejsca zamieszkania i po co dla BitBaya mam specjalnie iść do urzędu, aby zdobyć zaświadczenie o zameldowaniu. Jakby tego było mało, wysyłam zdjęcia pism urzędowych, które nie straciły ważności (bo jest pieczątka z datą) – to i tak są jakieś problemy (no tak, wypłata jest problemem).
    BitBay jest drugą giełdą, z której korzystam zaraz po Binance – niestety na tej drugiej nie mogę wypłacać pieniędzy, ale CÓŻ – po przelaniu BTC z Binance na BitBay, została mi zabrana prowizja 30zł. (142 -> 112).

  13. Ja byłem całkiem zadowolony dopóki nie zainwestowałem W KZ Cash, nową walutę wprowadzoną przez BitBay. To jest jakieś oszustwo i wyłudzanie pieniędzy, nie inwestuj nigdy w KZ Cash jeśli nie chcesz stracić pieniędzy. Dość dużo też pobierają opłaty transakcyjnej, naprawdę czasem jestem zdziwiony i szczerze powiem od wczoraj myślę o zmianie giełdy, straciłem zaufanie.

  14. Czytam te super opinie o bitbay. To ja na pisze to tak. Wszystko jest ladnie, cacy jesli nie masz jakiegos problemu. Ja blednie przetransferowalem srodki I na moj apel o przeksiegowanie z wielka laska napisali, ze moga to zrobic (choc w regulaminie jest tak, ze nie musza) ze przeksieguja ale pod warunkiem ze 25% zabieraja dla siebie. Po drugie operacja ta moze potrwac 1-3 miesiace !!! Z tego wynika, ze dzialaja jak scamy, ktore nie ponosza za nic odpowiedzialnosci… Ludzie powiazani z kryptowalutami obsmarowuja banki itd. Tyle, ze w przypadku blednego przelewu wszystko da sie zalatwic bez laski czyjejs a tu co… Poza tym cale to szalenstwo kryptowalutowe to chora rzecz. Jeszcze troche I sie skonczyl eldorado dla naganiaczy… bo ktore panstwo zgodzi sie na anonimowe transakcje ktore smierdza “praniem brudnych pieniedzy”. Jest wiecej tych minusow… oczywiscie sektor bankowy zbyt wiele chce za transfery pieniedzy ale tu tez tanio nie bedzie bo juz jest duzo drozej…

    • Nie przetransferowanie a wysłałeś błędnie BTC na BCH albo coś w ten deseń.
      25% było za uratowanie Twoich środków które straciłeś i inne giełdy nie podejmują takich czynności.

  15. Myślę, że jest to najbezpieczniejsza Polska giełda krypto 🙂
    I to jest największy powód dlaczego tam gram a nie gdzie indziej

  16. Od kilku dni nie działa mi portfel Gamę….ciekawe czy tylko mi czy wszystkim? Na innych giełdach Gamę działa a na Bitbay podobno problemy na siecią….trochę to podejrzane.

  17. Właśnie KNF umieścil firmę BITBAY SP. Z O.O. z Katowic na liście ostrzeżeń. Także żeby nie było potem płaczu!
    Podstawą było zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, które zostało skierowane przez Urząd KNF do Prokuratury Okręgowej w Katowicach z art. 150 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (nieuprawnione prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług płatniczych).

  18. Dobry kantor dla biedaków (w pozytywnym tego słowa znaczeniu).

    Trochę bawiłem się “inwestycjami” rzędu 3 zł i kranikami, z czasem mój “majątek” doszedł do 45 zł w ETH i kilku złotych w innych walutach.

    Próbowałem gdzieś je sprzedać ale wszędzie progi minimalne po 20€, próbowałem cokolwiek kupić ale wszyscy mają tylko bitcoiny, za etherum co najwyżej mogę zrobić darowiznę.

    I nagle przypadkiem trafiłem na Bitbay -> wpłaty bez progu minimalnego (sprawdzałem, spokojnie przyjęło 30 groszy), sprzedaż monet od 1 zł, ETH zaksięgowało w coś koło półtorej godziny czy nawet mniej (i to pomimo opóźnień), inne waluty jak BTC, DASH, LTC równie szybko. Bez żadnej weryfikacji mogę kupować/sprzedawać/przelewać na polski rachunek (euro i dolary po zweryfikowaniu, na szczęście ja ich nie używam) i te śmieszne prowizje jak złotówka za wpłatę 50 zł w Żabce (wygenerował się numer ID bez możliwości wydruku na smartfonie ale to chyba moja wina), 4 złote za przelew, kilkadziesiąt groszy za sprzedaż monet.

    O giełdzie, supporcie, “poważnych” inwestycjach się nie wypowiem bo nie sprawdzałem ale jak na mini konto oszczędnościowe dla ucznia/studenta jest w sam raz (kryptowaluty mogą doprowadzić do utraty pieniędzy ale już lepsze to niż lokaty oszczędnościowe po 1% miesięcznie).

    Jeśli coś miałbym dodać to dogecoiny/tokeny etherum i wirtualną kartę debytową bez weryfikacji (Neteller ma takie).

    PS: Gratuluję podejścia do “nie zamożnych” klientów, dzięki Wam kryptowaluty rzeczywiście mają szansę na zastąpienie tradycyjnych walut.
    Jeszcze tylko jakieś gotowe skrypty dla sklepów internetowych i niczego więcej nie potrzeba.

      • Kolega chyba mial na mysli 1%. Sam fakt ze powiedzial ze sie nie zna udowodnil to ponizszym tekstem. Chetnie sam bym na taka lokate wrzucil kase 😀

Dodaj opinię